يکشنبه 20 بهمن 1398-11:49 کد خبر:74275

با ابلاغ رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران صورت گرفت:

انتصاب سرپرستان دانشکده های پزشکی و فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در احکامی جداگانه، سرپرستان دانشکده های پزشکی و فناوری های نوین پزشکی این دانشگاه را منصوب نمود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندرارن، سید عباس موسوی طی حکمی ایرج ملکی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران را به عنوان سرپرست دانشکده پزشکی ساری منصوب نمود.

همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی ابلاغی، امیر ملتی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران را به عنوان سرپرست دانشکده فناوری های نوین پزشکی ساری منصوب کرد.

براساس این گزارش، هماهنگی با معاونت آموزشی دانشگاه و بهره مندی از دانش و تجربه اعضای محترم هیات علمی و ظرفیت های کارشناسی همکاران و تعامل سازنده با دانشجویان و سایر ذینفعان؛ در راستای تحقق شاخصه‌های دانشگاه نسل سوم، بازنگری و ارتقاء برنامه‌ها و کوریکولوم های آموزشی و برنامه‌های پژوهشی و فرهنگی، تقویت گروه‌های آموزشی، نهادینه سازی رویکرد آموزش پاسخگو و انجام ماموریت های محوله و برنامه های دولت تدبیر و امید از جمله مواردی است که در این احکام به آن تاکید شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین از خدمات علیرضا مردانشاهی طی تصدی مسئولیت دانشکده پزشکی ساری و از زحمات پوریا گیل جهت راه‌اندازی دانشکده فناوری های نوین پزشکی ساری قدردانی کرد.