چهارشنبه 23 بهمن 1398-17:39 کد خبر:74283

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران/ سفر به جاده‌های کوهستانی ممنوع

رئیس پلیس راه مازندران گفت: سفر به جاده‌های کوهستانی استان با توجه به بارش برف و به دلیل احتمال سقوط بهمن بسیار خطرناک است وجود دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به  نقل از فارس، علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر سطح تمامی محورهای مازندران به‌صورت لغزنده است.

براساس این گزارش، وی افزود: صبح امروز با توجه به ذوب شدن برف‌ها و برودت هوا تردد خودروها به سختی انجام می‌شد که درحال حاضر به حالت عادی بازگشت.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه سفر به جاده‌های کوهستانی استان باتوجه به بارش برف بسیار خطرناک است، خاطرنشان کرد: احتمال سقوط بهمن وجود دارد که در این زمینه هم هواشناسی و هم پلیس هشدارهای لازم را ارائه داده است.

قدمی با اشاره به اینکه چهارشنبه‌ای دیگر با ترافیک از راه رسید، تصریح کرد: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته همانند هفته‌های گذشته در محورهای مازندران اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان و تردد تمامی تریلی همچنان از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور کندوان نیز روز جمعه یک‌طرفه می‌شود.

قدمی با تاکید بر اینکه افراد قبل از تردد به‌ویژه از محورهای کوهستانی مازندران وضعیت راه‌ها را استعلام کنند، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل راه‌ها با شماره تلفن‌ 21824434 با پیش شماره 011 در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های استان است.