يکشنبه 27 بهمن 1398-14:31 کد خبر:74321

رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان ساری خبر داد:

اصلاح‌طلبان مازندران فقط در 2 حوزه به اجماع رسیدند

رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان شهرستان ساری گفت: در ۹ حوزه انتخابیه مازندران تنها ساری و شاید نوشهر، چالوس و کلاردشت به اجماع رسیده باشند و در هفت حوزه انتخابیه دیگر لیستی ارائه نشده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، مهدی احمدی فولادی از معرفی دو کاندیدای این جبهه در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار کرد: علی‌اصغریوسف‌نژاد و کوروش جعفری دو کاندیدای اصلاح‌طلب حوزه انتخابیه ساری و میاندورود از سه کاندیدای منتخب صحن شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان مرکز استان مازندران بودند که انتخاب و رسما اعلام شدند.

وی افزود: در این انتخابات از ۲۶ رای ماخوذه ۲۲ رای یوسف‌نژاد،  ۱۵ رای کوروش جعفری بیشترین رای را به دست آوردند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان شهرستان ساری اضافه کرد: همچنین ابوالقاسم روحی میثاق‌نامه اصلاح‌طلبان را امضا نکردند و عالیه زمانی درخواستی برای قرارگیری در لیست اصلاح‌طلبان نداشتند.

احمدی فولادی تصریح کرد: در سراسر کشور شاید ۲۰ استان آن هم در هر استانی یک یا دو شهرستان توانست این لیست را ارائه کند به‌عنوان مثال تنها در ۹ حوزه انتخابیه مازندران تنها ساری و شاید نوشهر، چالوس و کلاردشت بتواند این لیست را ارائه دهد و هفت حوزه انتخابیه دیگر لیست ندارد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان شهرستان ساری یادآور شد:حدود دو هفته پیش فراخوان دادیم هر فردی که میثاق‌نامه اصلاح‌طلبان را امضا می‌کند و مایل است در لیست شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان قرار گیرد اعلام آمادگی کند.

احمدی فولادی بیان کرد: از بین  26 نفر از اعضای رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان شهرستان ساری این رای را صادر شده است.

وی درباره احتمال اینکه چه تعداد از کرسی‌های نمایندگی مجلس مربوط به اصلاح‌طلبان است، گفت: نسبت به رای آوری یوسف‌نژاد اطمینان داریم و کوروش جعفری احتمال ۵۰ درصد داریم؛ در مجموع اعتقاد ما این است هرچه تعداد حضور پای صندوق‌های رای بیشتر باشد شانس اصلاح‌طلبان برای مجلس آینده بیشتر خواهد بود.