چهارشنبه 5 شهريور 1393-22:54 کد خبر:780

مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز مازندران خبر داد:

هیچ فرسودگی در خطوط لوله انتقال گاز وجود ندارد

مدیر منطقه 9 عملیات گاز مازندران گفت:خوشبختانه هیچ فرسودگی در خطوط لوله انتقال گاز وجود ندارد.


به گزارش خزرخبر،محمد اسماعیل ابراهیم زاده در نشست خبری با رسانه های مازندران با بیان اینکه این اداره استان های مازندران،شرق گیلان و گلستان را تحت پوشش دارد افزود:در سال 93 شرکت گاز کشور مقدار 6 میلیارد متر مکعب گاز به این اداره اختصاص داد که 2 میلیارد متر مکعب برای مازندران و بقیه برای دیگر استان ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه قسمتی از گاز مازندران از ترکمنستان تامین می شود خاطر نشان کرد:قسمتی از گاز مازندران نیز از پالایشگاه شهید هاشمی نژاد مشهد تامین می شود.

اسماعیل زاده با اعلام اینکه به دستور وزیر نفت،خط انتقال گاز دامغان به مازندران در حال احداث می باشد اظهار داشت:اگر به هر دلیلی انتقال گاز از ترکمنستان دچار مشکل شود با خط لوله دامغان این مشکل برطرف می شود.

وی با اشاره به اینکه با صنایعی که نسبت به تعهد خود به این شرکت عمل نکنند برخورد می شود اظهار داشت:آسیب شناسی مناطق خاص و گره کار انجام شده است.

ابراهیم زاده با بیان اینکه بودجه پیش بینی شده برای سال 93 مقدار 169 میلیارد تومان می باشد تصریح کرد:120 میلیارد تومان از بودجه سال 93 برای تغییر کلاس(تعویض لوله ها ،جدا کردن لوله ها از حریم ها و ....)اختصاص یافت.

مدیر منطقه 9 عملیات گاز مازندران همچنین با اشاره به اینکه عمر لوله های انتقال گاز در مازندران 30 سال و استاندارد می باشند خاطر نشان کرد:دقت،کیفیت و سرعت سفارش الزام آور برای کارکنان این شرکت می باشد.

ابراهیم زاده از مردمی که در زمین های آنها در حریم خطوط لوله های انتقال گاز قرار دارند درخواست نمود تا جهت انجام هر گونه کاری،با این شرکت هماهنگی نمایند.