جمعه 7 شهريور 1393-0:32 کد خبر:785

نماینده مردم چالوس خبر داد:

تغییر زمان سفر اعضای کمیسیون آموزش‌ مجلس به مازندران/برخورد با جذب نیروهای غیر بومی

نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت: قرار بود از دیروز اعضای کمیسیون آموزش‌ مجلس به مازندران سفر داشته باشند که به دلیل همزمانی با هفته دولت و مشغله کاری فراوان اعضا، این سفر به مهرماه سال‌جاری موکول شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، قاسم احمدی‌لاشکی  در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس که همزمان با هفته دولت برگزار شد اظهار داشت: با توجه به فراخوان سایت استانداری مازندران مبنی بر آزمون استخدامی برای جذب نیرو در تعدادی از شهرداری‌های استان به هیچ‌عنوان اجازه نمی‌دهیم که افراد غیربومی وارد منطقه شوند.

وی خاطرنشان کرد: براساس این فراخوان جذب نیروی انسانی برای شهرداری هچیرود و کجور هشت نفر و در شهر پول نیز پنج نفر است که باید براساس رشته‌های مورد نیاز اعلام شده ثبت‌نام کنند و در 21 شهریورماه سال‌جاری مجاز به شرکت در این آزمون هستند.

احمدی از سفر اعضای کمیسیون آموزش‌ و تحقیقات مجلس به مازندران خبر داد و گفت: قرار بود از دیروز اعضای کمیسیون آموزش‌ و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به همراه وزیران و معاونان آموزش‌ و پرورش، وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی وارد مازندران شوند که به دلیل همزمانی با هفته دولت و مشغله کاری فراوان اعضا این سفر به مهرماه سال‌جاری موکول شد.

عضو کمیسیون آموزش‌ و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بررسی و رفع مشکل آرامستان اشکاردشت چالوس را در اسرع وقت خواستار شد و تصریح کرد: پیرو نشست‌ها و جلساتی که در این راستا صورت گرفت قرار شد که منابع طبیعی با بررسی‌های لازم حقوق مالکان آرامستان را تماما پرداخت کند و لازم است تا با مدیریت درست در زمان کوتاهی این مشکل نیز برطرف شود.

وی به ضابطه‌مندی در بخش‌های خصوصی تاکید کرد و افزود: فضای کشور به سمتی پیش رفت که افراد زیادی زیر پوشش کارهای دولتی قرار گرفتند.

احمدی با ارائه آمار تعداد وزارتخانه‌ و موسسات و سازمان‌های دولتی و تعداد کارمندان دولت خاطر‌نشان کرد: در مجموع هشت میلیون و 486 هزار و 488 نفر در کشور در سازمان‌ها و موسسات دولتی مشغول به‌کار هستند که بدون شک تمام درآمد دولت صرف این قشر می‌شود و این در حالی‌است که با تجمیع این هزینه‌ها می‌توان در بخش‌های خصوصی گام‌های مثبتی برداشت.