چهارشنبه 11 تير 1399-12:38 کد خبر:80386

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

چهارشنبه پرترافیک با محدودیت ترافیکی در محورهای شمال از راه رسید

رئیس پلیس راه مازندران گفت: معمولا از روز چهارشنبه شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای مازندران هستیم که در این زمینه بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت تردد در محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

وی افزود: معمولا از روز چهارشنبه شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای مازندران هستیم که در این زمینه بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محورهای استان، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

این مسئول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت نیز کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان نیز روز جمعه در دستورکار قرار دارد که درصورت افزایش حجم ترافیک اعمال خواهد شد.

قدمی یادآور شد: همچنین بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه درمحور کیاسر نیز در دستور کار قرار دارد که به‌صورت مقطعی و درصورت بروز حجم ترافیک اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به ادامه اجرای طرح تابستانه پلیس راه در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: درمدت اجرای طرح تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز بوده که لازم است مورد توجه قرار گیرد.