پنجشنبه 12 تير 1399-8:57 کد خبر:81367

افتخاری دیگر برای آموزش و پرورش مازندران:

افتخار معنوی بزرگ برای فرهنگیان ناحیه ۲ ساری

فرهنگیان  آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری در پنجشنبه ۱۲ تیرماه ۹۹ به افتخار معنوی میزبانی از خادمان امام هشتم نائل شده اند.


به گزارش خزرتیترخبر،کاروان خورشید که اعزامی از سوی آستان قدس رضوی و شامل خادمان امام هشتم به همراه پرچم متبرک شده بوده اند،با دعوت از سوی مدیریت و کارمندان اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری وارد این اداره شده و با استقبال گرم و چشمگیری مورد پذیرایی قرار گرفته اند.

بر پایه این گزارش در این مراسم معنوی، ام البنین محمدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری ضمن تبریک دهه کرامت و خیر مقدم به مهمانان و رسولان امام هشتم افزود: امام رضا(ع) به دلتنگی ما جواب مثبت داده و حاجت روا شده ایم.

وی با بیان داستانی از امام غریب و اینکه ناامیدی از خداوند و امام هشتم بزرگترین گناه می باشد و ارادت قلبی ما به امام غریب بیش از قبل شده، تصریح کرد: به برکت امام هشتم امیدواریم بیماری کرونا هر چه زودتر از دنیا از بین برود و به تمام بیماران شفای عاجل عنایت فرماید.

در ادامه این مراسم یکی از علما با بیان سخنانی ضمن گرامیداشت هفته کرامت افزود:امسال سیزدهمین سالی می باشد که در ایام کرامت میزبان خادمان امام رضا(ع) در شهرستان ساری می باشیم.

وی تصریح کرد: در دوره ای که بیماری کرونا باعث دلتنگی بیش از قبل مردم نسبت به ائمه علی الخصوص امام هشتم شده است اما امام هشتم با کرامتی که به مردم شهرمان داشته اند خادمان خودش را به این شهر اعزام داشته اند تا دلتنگی مردم کمتر شود.

در ادامه این مراسم یکی از خدام امام هشتم که از پدران یکی از شهدای خان طومار بوده است با اجرای مولودی و بیان سخنانی در وصف امام هشتم فضای خاصی به مراسم استقبال از خدام امام رضا (ع)داده اند.

لازم به ذکر می باشد این مراسم همراه با رعایت تمام نکات بهداشتی جهت دوری از بیماری کرونا بوده است.