چهارشنبه 12 شهريور 1393-15:10 کد خبر:821

انتقاد فرماندار ساری از وضعیت شورای شهر ساری:

فرماندار ساری رییس شورای شهر ساری/شورا حق هیچ گونه مکاتبه اداری را ندارد

فرماندار ساری گفت:در سریعترین زمان ممکن جلسه بعدی شورا را تشکیل خواهیم داد.


جواد واحدی در گفتگوی اختصاصی با خزرخبر افزود:بر اساس قانون ،فرماندار ساری رییس شورای شهر خواهد بود و در سریعترین زمان نسبت به تشکیل جلسه شورا اقدام خواهیم کرد.

وی با گلایه از اینکه نباید برخی از اعضای شورا مسائل سیاسی  را بر مسائل شهری و مردم ترجیح بدهند اظهار داشت:انتظار بود که اعضای شورا اتحاد خود را حفظ کنند و نگذارند مسائل مردم تحت تاثیر مسائل سیاسی قرار گیرد.

واحدی با بیان اینکه جلسه بعدی شورا با حضور اعضای هیات رییسه تشکیل خواهد شد اظهار داشت:تا مشخص نشدن اعضای هیات رییسه شورا،شورای شهر حق هیچ گونه مکاتبه ای را نداشته و هرگونه مکاتبه شورای شهر فاقد اعتبار خواهد بود.

فرماندار ساری تصریح کرد:اگر اعضایی که در جلسه شورا شرکت نکرده اند در چهار جلسه بعدی هم شرکت نکنند بر اساس قانون از آنها سلب عضویت شده و با حضور اعضای  حاضر،رییس انتخاب می شود.

به گزارش خزرخبر،عدم حضور گروه اقلیت شورا که از طرفداران عبوری می باشند در جلسه انتخاب هیات رییسه شورا،باعث بوجود آمدن شبهاتی برای مردم شده است که امیدواریم این گروه مسائل سیاسی را بر مسائل شهری ترجیح نداده و جهت اثبات اهداف و شعارهای خود برای توسعه و پیشرفت شهر ساری،در جلسه بعدی حضور یابند.