پنجشنبه 6 شهريور 1399-17:25 کد خبر:82643

شهردار ساری بیان کرد:

در پیشبرد امور به کار تیمی و خرد جمعی اعتقاد دارم

شهردار ساری گفت: برای پیشبرد امور به کار تیمی و خرد جمعی اعتقاد دارم و از زحمات همه مدیران مجموعه همکاران و شهرداری ساری قدردانی می‌کنم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان در جلسه‌ای که با حضور معاونان شهردار، شهرداران مناطق، روسای سازمان های تابعه و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد بر ضرورت تلاش بیشتر از سوی مدیران و مجموعه شهرداری برای پیشبرد امور شهری و شهروندان تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی لازم است همه مدیران و بدنه شهرداری ساری با تلاش بیش از پیش، محکم پای کار باشند و با رعایت همه قوانین و مقررات، از هیچ کوششی در مسیر خدمت به شهروندان فروگذار نکنند.

شهردار ساری با اشاره به ظرفیت بزرگ شهرداری برای انجام امور مختلف برای خدمت به مردم اظهار کرد: ظرفیت شهرداری، ظرفیت بسیار بزرگی برای خدمت به شهروندان است، در شهرداری هیچ کاری برای شهر و شهروندان نشد ندارد.

وی به در پیش بودن روز آتش نشان در ماه آینده اشاره کرد و گفت: با همکاری معاونت خدمات شهری و سازمان آتش‌نشانی در هفته اول مهرماه، همزمان با روز آتش‌نشان، رونمایی از نماد یادبود آتش‌نشان انجام خواهد شد.

وی در ادامه به تغییر منظر شهری در بخش مرکزی شهر که از مطالبات مغفول مانده ساری در سال‌های اخیر است اشاره کرد و خطاب به مدیران شهرداری گفت: طراحی و برنامه جامع سنگ‌فرش میدان ساعت و بخشی از خیابان‌های اطراف، با هدف زیباسازی منظر شهری و ایجاد جاذبه گردشگری شهری با جدیت پیگیری شود و نتایج را در اسرع وقت به بنده اعلام کنید.

شهردار ساری با توجه به آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه ورودی شرقی ساری (پل تا پل) تصریح کرد: از همکارانم می خواهم با تسریع امور مقدماتی نسبت به تملک بخش‌های باقیمانده در مسیر پل تا پل اقدام کنند و املاک و زمین‌های مردم را به قیمت منصفانه از آنان خریداری کنند. باید نشان دهیم کارها محکم و در عین حال بدون سر و صدا و به دور از حاشیه انجام می شود.

وی افزود: پروژه پل تا پل یکی از بزرگترین پروژه‌های شهرداری است و ده‌ها برابر پروژه‌های بزرگ دیگر شهر، هزینه بردار است،از مدیران مجموعه شهرداری انتظار دارم کار را جدی تر بگیرند و از هیچ اقدامی در مسیر تسریع عملیات اجرایی پروژه فروگذار نکنند، همه باید پای کار باشند و کارها به صورت شبانه‌روزی انجام شود.

رجبی گفت: جانمایی پارک محله‌ای، فضای سبز، روشنایی، مسیر پیاده‌رو مناسب، مسیر دوچرخه سواری، مدرسه و سایر خدمات اولیه در حاشیه مسیر پل تا پل طراحی و آماده گردد.

وی کار تیمی در پیشبرد امور را لازمه اجرای صحیح برنامه های مدیریت شهری دانست و گفت: برای پیشبرد امور به کار تیمی و خرد جمعی اعتقاد دارم، از زحمات همه مدیران و مجموعه همکاران در شهرداری ساری قدردانی می‌کنم و معتقدم موفقیت‌هایی که در ماه‌های اخیر حاصل شده است، نتیجه تلاش ها، کار تیمی و همفکری خانواده بزرگ شهرداری ساری است.

 در پایان، شهردار مرکز استان به تسریع عملیات پروژه نیروگاه زباله سوز اشاره کرد و گفت: به صورت روزانه پیگیر روند اجرای پروژه نیروگاه زباله سوز هستم، بدون تردید اتمام این پروژه باقیات الصالحات ماست؛ ضمن آن که سالانه بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال به اعتبار امروز، که در سال‌های آتی ارزش افزوده آن بیشتر خواهد شد، آورده خواهد داشت.

در ادامه این نشست، معاونان شهردار، روسای سازمان های تابعه و مدیران شهرداری ساری به بحث و تبادل نظر نظر در  موضوعات مطرح شده پرداختند.