سه شنبه 11 شهريور 1399-19:8 کد خبر:82676

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری:

شتاب فعالیت‌های عمرانی گامی بلند برای توسعه و عمران شهری است

رییس سازمان عمران شهرداری ساری گفت: این سازمان نسبت به درخواست و مطالبه شهروندان مسئولیت دارد و شتاب فعالیت‌های عمرانی گامی بلند برای توسعه و عمران شهری است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی  مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، مرتضی بربسته رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری از اجرای بیش از 50 فعالیت عمرانی این سازمان باهدف توسعه شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان در 5 ماهه اول امسال خبر داد و پیاده‌روسازی و زیرسازی سطح شهر، اجرای لکه‌گیری آسفالت، اجرای جدول کانیوو، اجرای نوه، اجرای روکش آسفالت را ازجمله فعالیت‌های سازمان عمران شهرداری ساری برشمرد که در جهت تحقق هدف تکیه بر توان و ظرفیت درون سازمانی و به همت این سازمان صورت گرفته است.

بربسته به پروژه کنار گذر پل کابلی شهید رنجبر تا پل شهید نوری (پل تا پل) اشاره کرد و افزود: عملیات خاک‌برداری، زیرسازی، تسطیح و رگلاژ، کوبیدن سطح بستر و حفر چاه از جمله فعالیت های انجام شده در این پروژه طی 5 ماهه نخست سال جاری بوده است.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری به اجرای نوه بتنی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: نقطه اهمیت اجرای نوه بتنی ایجاد مسیرهایی مناسب برای هدایت آب‌های سطحی است تا ضمن جلوگیری از انباشت آب حاصل از بارندگی در سطح شهر از مزاحمت برای شهروندان و تخریب تدریجی آسفالت نیز خودداری شود.

 

وی ادامه داد: بیش از 700 متر طول نوه بتنی در خیابان شمشیربند 16، کوی قدس در زغالچال، بلوار کشاورز، خیابان امام رضا (ع) و کوچه رضی در آهی دشت عملیاتی شده است.

بربسته بابیان اینکه  سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری از تمام توان خود در اجراي هر چه بهتر امور در حوزه فنی و عمرانی استفاده می‌کند، افزود: اجرای جدول کانیوو دوبل و تک در بلوار کشاورز ، خیابان ملامجدالدین ، بلوار پاسداران ، بلوار امام رضا(ع) و کوی قدس در محله زغالچال ازجمله اقدامات این سازمان در بازه زمانی یادشده است.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری بابیان اینکه یکی از رویکردهای مهم این سازمان بهسازی معابر شهری است به پیاده‌روسازی معابر شهری اشاره کرد و گفت: پیاده‌روسازی خیابان مازیار، 15 خرداد و خیابان آرامگاه  نیز بر این اساس عملیاتی شده است.

وی بابیان اینکه سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری نسبت به درخواست و مطالبه شهروندان مسئولیت دارد، اضافه کرد: پروژه های عمرانی را با شتاب و رعایت اصول کیفی و کمی اجرا خواهیم کرد.

بربسته  با اشاره به انجام لکه‌گیری آسفالت در معابر اصلی سه منطقه شهری ، افزود: اجرای روکش آسفالت خیابان های اصلی شهر مانند بلوار شهیدان فتح اللهی  و بلوار داراب و  اجرای کانال هدایت آب های سطحی مانند پروژه بلوار پاسداران از دیگر اقدامات  این سازمان در 5 ماهه نخست سال جاری است.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری یادآور شد: مجموعه این سازمان از تمام توان خود در اجرای هر چه بهتر امور حوزه عمرانی استفاده می‌کند تا اقدامات بهتر و مطلوب‌تری انجام شود  وشهروندان در آسایش کامل از امکانات و زیرساخت‌های مناسب بهره‌مند باشند.