دوشنبه 17 شهريور 1399-15:26 کد خبر:82707

حمایت مجدد ستاد اجرایی فرمان امام از تولید در مازندران به درخواست استاندار

استاندار مازندران و مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به منظور تداوم جلب حمایت های این ستاد از واحدهای تولیدی استان و پشتیبانی از برخی دیگر از طرح ها با هم دیدار کردند. ‎


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، استاندار مازندران و مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به منظور تداوم جلب حمایت های این ستاد از واحدهای تولیدی استان و پشتیبانی از برخی دیگر از طرح ها با هم دیدار کردند.

براساس این گزارش،احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان در نشست با عارف نوروزی، مدیر عامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خواستار حمایت این ستاد از نساجی شماره یک قائم شهر شد که موافقت نوروزی را بهمراه داشت.

استاندار مازندران همچنین درخواست کرد تا این مجموعه تولیدی به بخش خصوصی واگذار گردد و پشتیبانی ستاد اجرایی امام (ره) را نیز با خود بهمراه داشته باشد.

به گزارش خزرتیترخبر، مقام عالی دولت در استان در بخش دیگری از این دیدار همچنین خواستار ورود و حمایت این ستاد از 22 شرکت شهرک صنعتی کیاسر برای تامین سرمایه در گردش این واحدها مجموعا بالغ بر 40 میلیارد تومان شد.

پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای تامین اقلام و امکانات بهداشتی و درمانی کادر درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با کرونا از جمله دستگاه اکسیژن ساز و ونتیلاتور و... از جمله دیگر خواسته های حسین زادگان از نوروزی بود.

حسین زادگان در پایان این نشست همچنین خواستار حمایت این ستاد از شهر فریدونکنار به عنوان شهر مصوب الگوی رشد و توسعه در کشور شد که در این راستا یکی از شرکت ها معرفی و مقرر شد، مراتب بررسی و اعلام شود.