دوشنبه 17 شهريور 1399-15:26 کد خبر:82708

نشست صمیمی استاندار و مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور صورت گرفت:

جلب حمایت اعتباری بانک صنعت و معدن از برخی طرح های مهم مازندران از سوی استاندار

استاندار مازندران گفت: مراحل نهایی اقدامات لازم برای راه اندازی اولین پایانه صادراتی و لجستیکی محصولات کشاورزی و بزرگترین پایانه در کشور و تامین اعتبار و تسهیلات آن در حال انجام است. ‎


 

به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندرا، نشست صمیمی استاندار مازندران و مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور با جمعی از صنعت گران مازنی، برخی مدیران بانک صنعت و معدن و مدیر عامل بانک صنعت و معدن استان برای بررسی مسایل و مشکلات این بخش در سال جهش تولید و ارایه راهکارهای لازم در تهران برگزار شد.

در این جلسه که به منظور تامین مالی برخی بخش های مهم در سال جهش تولید برگزار شد، بحث و تبادل نظر کافی صورت گرفت و توافقات لازم به عمل آمد.

براساس این گزارش،استاندار مازندران در حاشیه این دیدار گفت: با عنایت به وجود صنایع تبدیلی در مازندران و همزمانی با فصل برداشت محصول، مقرر شد؛ بانک صنعت و معدن اعتبار لازم را برای این بخش تامین نماید.

حسین زادگان، تلاش برای تقویت تولید و اشتغال را مهم ترین دغدغه استان و محور فعالیت های سال جهش تولید عنوان کرد و افزود: برای اعتلای صنعت، تولید و اشتغال استان از همه ظرفیت های موجود باید بهره برد.

وی احیاء واحدهای تولیدی و خروج واحدها از تملک بانک ها را از دیگر جهت گیری های استان در این راستا دانست و یادآور شد: این مهم با جدیت و با استفاده از همه توانمندی ها تداوم دارد.

گفتنی است؛ استاندار مازندران در این روز، همچنین با مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به منظور تداوم جلب حمایت های این ستاد از واحدهای تولیدی استان و معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برای بررسی پروژه های راهداری و رفع مشکلات و ارتقا کمی و کیفی شرکت های حمل و نقل در مازندران در تهران دیدار کرد.