شنبه 29 شهريور 1399-16:17 کد خبر:83786

استاندار مازندران اعلام کرد:

همه باید دستگاه ورزش استان را پشتیبانی کنند

استاندار مازندران گفت: مازندران بیشترین سهم از مدال های ورزشی را دارد و برای اعتلای ورزش مازندران همه باید کمک کنند. ‎


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در دیدار با جمشید تقی زاده، معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ورزش مازندران ۵۰ درصد ورزش کشور است، خاطرنشان کرد: مازندران، مهد ورزش کشور و  از لحاظ مدال های المپیک و جهانی سرآمد است و به نوعی بیشترین بازیکن های لیگ برتری را در فوتبال مازندران دارد.

حسین زادگان تصریح کرد: با حضور مدیر جوانی همچون حسن رنگرز انتظار می رود  شاهد اتفاقات خوبی در ورزش استان باشیم و توانایی های مدیریتی مدیرکل جدید ورزش و جوانان نباید مورد غفلت قرار گیرد و همه باید حامی دستگاه ورزش استان باشیم. 

نماینده عالی دولت در استان با عنوان اینکه انتصاب رنگرز از درون این خانواده بوده است و به ورزش قهرمانی باید توجه بیشتری شود، اظهار کرد: به سهم مدیریت غرب مازندران در چند ماه اخیر توجه مناسبی شده است و مازندران یکپارچه و بزرگ مورد  احترام همه است.

وی گفت: در مضایق اعتباری، مدیریت کردن در ورزش نشان دهنده توانایی یک مدیر است و بحمدالله اکنون زیرساخت های استادیوم های ورزشی استان نیز وضعیت خوبی دارد. استاندار مازندران، یادآور شد: بخش های نرم افزاری، ورزش قهرمانی، ورزش همگانی و ورزش بانوان نیاز به توجه بیشتری دارد و همچنین در حوزه  استعدادیابی ورزشی نیاز اول؛ شناخت ظرفیت ها و استعداد ها می باشد.

احمد حسین زادگان افزود: توسعه ورزش در گرو آرامش، تعامل و هم افزایی همه متولیان، مدیران و کانون های قدرت در استان است که خوشبختانه این ارتباط در مازندران تنگاتنگ و قوی است.

گفتنی است، حسن رنگرز، از قهرمانان کشتی ایران و جهان که در این دیدار حضور داشت، صبح امروز جانشین حبیب حسین زادگان و مدیرکل ورزش و جوانان استان شد.

19233

19232

19231

19229

19228

19227

19226

19225