دوشنبه 19 آبان 1399-8:14 کد خبر:85054

گمانه زنی ها در مرکز استان:

چه کسی شهردار ساری می شود ؟ / یک فرماندار و سه شهردار در بین گزینه ها

در حالی که دو روز از بازداشت شهردار ساری می گذرد گمانه زنی ها از انتخاب شهردار بعدی ساری در محافل سیاسی ، اجتماعی مرکز استان آغاز شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، در حالی که دو روز از بازداشت شهردار ساری می گذرد گمانه زنی ها از انتخاب شهردار بعدی ساری در محافل سیاسی ، اجتماعی مرکز استان آغاز شده است .

براساس این گزارش، این در حالی است که تا کنون هیچ یک از اعضای شورا در این خصوص اظهار نظر نکرده اند تا بتوان گزینه نزدیک تر به عمارت شهرداری ساری را مشخص کرد .

اخباری که عمدتا در فضای مجازی دست به دست می شود از یک فرماندار ، سه شهردار ، یک نماینده سابق مجلس و یک شهردار سابق به عنوان گزینه های شهرداری ساری نام می برند .

بر اساس آنچه شنیده می شود، علی اسد فرماندار جویبار که سابقه فرمانداری بابلسر و مدیرکلی راه و ترابری استان مازندران را در کارنامه خود دارد یکی از این گزینه ها به شمار می رود .

حمید هاشمی شهردار آمل و رئیس سابق سازمان عمران شهرداری ساری نیز دیگر گزینه ای است که این روزها ، بسیار نام او برای تصدی کرسی شهرداری مرکز استان مطرح است .

رضا رحیمی شهردار بابلسر که سابقه تصدی شهرداری قائم شهر را نیز در کارنامه خود دارد و کارمند رسمی شهرداری ساری است نیز یکی از مهمترین گزینه های سکانداری شهرداری ساری است .

همت محمدنژاد شهردار ساروی جویبار که فعالیت در شهرداری ها را از شهر کیاسر آغاز کرده و عضو هیدا علمی دانشگاه است نیز در فهرست گزینه های شهرداری ساری قرار دارد .

عبدالرضا بابایی ، رئیس دانشکده سما دانشکاه آزاد اسلامی و عضو هیات علمی این دانشگاه که انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی رای قابل ملاحظه ای را کسب کرد هم یکی از گزینه های سرشناس و مطرح تصدی شهرداری مرکز استان بشمار می رود .

سید مهدی احمدی شهردار سابق نکا هم که سابقه دو دوره عضویت در شورای اسلامی شهر ساری و ریاست بر دانشگاه آزاد اسلامی نکا را در رزومه خود دارد ، از گزینه های نشستن در طبقه هفتم عمارت شهرداری می باشد .

از محمد دامادی نماینده سابق ساری نیز که عضویت در شورای شهر ساری را تجربه کرده است نیز به عنوان یکی از گزینه های شهرداری مرکز استان نام برده می شود .

به هر ترتیب به نظر می رسد شورای اسلامی شهر ساری در گام اول و پس از اعلام نظر نهادهای نظارتی ، انتخاب سرپرست شهرداری را در اولویت قرار دهد .