پنجشنبه 29 آبان 1399-20:21 کد خبر:85107

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

کاهش دید در محورهای کندوان و سوادکوه

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت از ساعت 8 تا 24 روز جمعه به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از محور هراز ممنوع است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،علیرضا قدمی امروز اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای شمال به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه سطح جاده‌های مازندران خشک است و مشکلی برای تردد نداریم، اضافه کرد: ارتفاعات محورهای سوادکوه و کندوان با کاهش دید همراه است که رانندگان باید زمان تردد به توصیه‌ها توجه کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در ارتباط با اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان، گفت: از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از محور هراز ممنوع است.

این مسئول بیان کرد: فردا هیچ محدودیت یک‌طرفه و ممنوعیتی برای تردد در محورهای مازندران اعمال نمی‌شود.

قدمی با اشاره به هشدار ریزش و رانش در محورهای کوهستانی مازندران به‌ویژه در زمان بارش‌ها، خاطرنشان کرد: پرهیز از سفرهای غیرضروری و درصورت ضرورت،  تجهیز خودرو به تجهیزات فصل سرما از توصیه‌های پلیس به رانندگان در این فصل از سال است.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس راه با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت محورهای مازندران است.