چهارشنبه 19 آذر 1399-13:49 کد خبر:85253

خاص ترین خبر از شورای پر حاشیه شهر ساری و شهرداری بابلسر!!؟

دستگیری ششمین عضو شورای شهر ساری/محکومیت شهردار سابق بابلسر/دستگیری دو عضو شورا و دهیار

ششمین عضو شورای شهر ساری به اتهام فساد مالی، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران ، رئیس کل دادگستری مازندران گفت:در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، ششمین عضو شورای شهر ساری به اتهام فساد مالی به دستور مقام قضائی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)  دستگیر شد و همچنین حکم محکومیت قطعی شهردار سابق بابلسر صادرشد.

براساس این گزارش، اکبری افزود: شهردار سابق بابلسر (م-ش) به اتهام ارتشا،به 5 سال حبس، 74 ضربه شلاق و سه سال انفصال از خدمات دولتی و جزای نقدی از سوی یکی از شعب دادگاه تجدیدنظر استان محکوم شد.

عالی ترین مقام قضایی استان درادامه خاطرنشان کرد: همچنین دو عضو شورای اسلامی و دهیار روستای ملاکلا در سرخرود به اتهامات اخذ رشوه و صدور پروانه های ساختمانی در 13هکتار از اراضی خارج از بافت و جعل پروانه های متعدد ساختمانی  دستگیر شدند.

وی ادامه داد: بعد از دستور مرجع قضایی، سازمان اطلاعات سپاه به بررسی مراتب پرداخته و اسناد و مدارک لازم تهیه و نامبردگان بعد از تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می برند.

رئیس کل دادگستری استان ضمن تأکید بر مبارزه سریع، قاطع وبی اغماض با انواع فساد اظهارداشت: واکنش دستگاه قضایی استان نسبت به هرگونه فساد اداری، مالی و تضییع اموال عمومی، سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.