پنجشنبه 18 دی 1399-16:51 کد خبر:87459

با حکم استاندار مازندران صورت گرفت:

انتصاب سرپرست جدید شهرداری ساری

طی حکمی از سوی استاندار مازندران، سرپرست جدید شهرداری ساری منصوب و حکم خود را از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران دریافت کرد. ‎


به گزارش خزرتیترخبر و به  نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، طی حکمی از سوی احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، حمید رضا مرادی به سمت سرپرست شهرداری ساری منصوب و طی مراسمی با حضور مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران معارفه شد.

براساس این گزارش، رازجویان در این مراسم، بر اهتمام جدی شهردار ساری بر تعهدات شهرداران مندرج در میثاق نامه خدمت صادقانه شهرداران مازندران با استاندار تاکید کرد و گفت: تلاش برای ساماندهی و تقویت مدیریت شهری و اتمام پروژه های نیمه تمام شهرداری از جمله این تاکیدات است.

وی افزود: مدیریت پسماند، توسعه فضای سبز و اجرای طرح میراث ماندگار و ایجاد درآمدهای پایدار از جمله وظایفی است که شهرداری ها باید همواره بدان همت نمایند.

معاون استاندار بر استمرار ایفای نقش شهرداری ها در مقابله با کرونا تاکید کرد.

گفتنی است، حمید رضا مرادی، سرپرست جدید شهرداری ساری، میثاق نامه ی خدمت صادقانه شهرداران با استاندار مازندران را امضا کرد.

به گزارش خزرتیتر خبر، مرادی پیش از این رئیس حراست شهرداری قائم شهر و پیش تر مدیر اداری مالی شهرداری قائم شهر و معاون اداری ، مالی سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران و سرپرست اداره حراست شهرداری مرکز استان بوده است.

براساس این گزارش، پس از دستگیری شهردار ساری و همه اعضای شورای شهر ساری و انحلال شورا در جلساتی که در وزارت کشور تشکیل شده است، استاندار مازندران به عنوان قائم مقام شورا مامور به معرفی شهردار ساری از نظر قانون شده است، حسین‌زادگان امروز مسئولیت سرپرستی شهرداری ساری را در اختیار  مرادی قرار داده است.