جمعه 1 خرداد 1394-17:33 کد خبر:9294

نشان کارت زرد به مدیر کل صدا و سیمای مازندران!!

هشدار نماینده ولی فقیه به مدیر کل صدا وسیمای مازندران/ انتصاب های معنادار و مشکوک در شبکه طبرستان

نماینده ولی فقیه در مازندران به مدیر کل صدا و سیمای مازندران هشدار جدی داد.


به گزارش خزرخبر،پس از انتصاب پر حاشیه مدیر کل صدا وسیمای مازندران که روز به روز ابعاد بیشتری از این حاشیه ها منتشر می شود باز هم یک مسئول استانی به این مدیر کل پر حاشیه اخطار و هشدار داد.

به گزارش خزرخبر،آیت الله طبرسی در خطبه های نماز جمعه امروز ساری با انتقاد از عملکردهای این روزهای مدیر کل صدا و سیمای مازندران افزود: چه‌ طور فردی که پنج سال در این نهاد خوب کار کرد به یک ‌باره عملکردش ضعیف می‌شود؟؟ بنده به آقای مقدسی «مدیرکل صدا و سیما» نصیحت می‎کنم که در تصمیم خودش تجدید نظر کند و نیروهای خودی و انقلابی را از بدنه شبکه تبرستان دور نکند.

وی با انتقاد به عملکرد مدیرکل جدیدالانتصاب صدا و سیمای مازندران، خواستار تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگر در سطح ادارات استان توسط مسئولان شد و اظهار داشت: خانواده‌های شهدا برای پایداری انقلاب اسلامی در کنار عزیزان شهید خویش قرار گرفته اند.

آیت الله طبرسی در واکنش به تغییر معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیما مازندران توسط مدیرکل این سازمان، تصریح کرد: مسئولان باید تلاش کنند که وحدت در جامعه ماندگار شود، بنده طرفدار خانواده شهدا هستم و مسئولان تلاش کنند که این موارد به نماز جمعه کشیده نشود.

بر اساس این گزارش،پیش از شروع خطبه‌، بنری در راستای حمایت از فتح‌اللهی معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای تبرستان و برادر سه شهید که از نیروهای توانمند استانی و کشوری می باشد در محل برگزاری نماز جمعه نصب شده بود.

به گزارش خزرخبر،گزارشات رسیده حاکی از آن است که مقدسی با معرفی برخی از افراد دارای حاشیه،تصمیم به انتصاب این افراد در جایگاه های حساس و معاونت های مختلف صدا و سیمای مازندران دارد که این اقدامات سوال برانگیز وی ،باعث هشدار نماینده ولی فقیه در مازندران به مقدسی شده است.

آنچه جای تعجب می باشد این است که چطور سرفراز رییس سازمان صدا و سیمای کشور که از سوی رهبر معظم انقلاب منصوب شده است نسبت به هشدار خانواده شهدا و دیگر مسئولان مازندران بی توجه می باشد به طوری که اقدامات غیر معمول و ....مدیر کل جدید صدا و سیمای مازندران به جایی رسیده است که نماینده ولی فقیه در مازندران مجبور به هشدار به این مدیر کل شده است؟؟؟

مقدسی که طی چند روز اخیر در پی افشاگری خزرخبر و دیگر سایت های خبری استان،سعی نمود با اعمال فشار و واسطه گری غیر مستقیم ،این سایت را از انعکاس اخبار داخل این سازمان و انتشار اقدامات حاشیه دار، معنادار و سوال برانگیز خود دور نگه دارد باید بداند نمی تواند به اعمال فشار از بخش های گوناگون ،رسانه ها را از بیان واقعیت ها دور کند.

خزرخبر به زودی اسنادی از عملکرد گذشته این مدیر کل و حاشیه هایی که وجود دارد و موارد لازم جهت آگاهی مسئولان و مردم منتشر خواهد کرد.

&&& اخبار مرتبط:

*تغییرات داخلی در صدا و سیمای مازندران انجام می شود