پنجشنبه 7 خرداد 1394-23:43 کد خبر:9327

اظهارات جالب نماینده جوان ساری در مجلس:

عملکرد من به صورت عملی مشخص است/از مسئولین کشوری استفاده بهینه شود

در صورت لزوم افشاگری خواهم کرد/سند بداخلاقی برخی افراد در دست من است/به عملکرد استاندار نمره ...می دهم/سانسور خبری شدم/بی تدبیری در برگزاری یک جشن ظرفیت نیست


به گزارش خزرخبر،محمد دامادی به مناسبت 7 خرداد و روز مجلس،در نشست با رسانه های استان مهمترین مسائل مربوط به حوزه خود را بیان کرد که مهمترین آن ها منتشر می شود:

&رسانه ها ریه های تنفسی جامعه می باشند.

&یاد نمایندگان از دست رفته گرامی باد.

&نوبخت هنگام حضور در ساری و در مراسم سالگرد مرحوم دامادی،از سه پروژه بازدید خواهد کرد.

&ساخت ورزشگاه ماهفروجک امسال به اتمام می رسد.

&بیمارستان ماهفروجک ،معین بیمارستان امام ساری می شود.

&سعی داریم با حضور نوبخت ،اعتبار خوبی برای ادامه احداث پارک موزه دفاع مقدس بگیریم.

&در مورد جا به جایی مدیر عامل شرکت چوب و کاغذ مازندران،اعتراض خود را به وزیر اعلام کردم و گفتم که درست نیست با  خراب کردن و ضعیف کردن چوب و کاغذ مازندران،بخواهیم دخانیات را سر و سامان دهیم و امیدواریم این اتفاق نیفتد.

&با توجه به اینکه بسیاری از مسئولین کشوری را تاکنون به استان مازندران و ساری آو.رده ایم پیشنهاد می شود مدیران و مسئولان همکاری نمایند تا از آنها نهایت استفاده بشود.

&در مورد ابقای فرماندار ساری و ادامه فعالیت او باید اعلام کنم که ابقای وی تصمیم دولت می باشد و من هم به تصمیم دولت احترام می گذارم.
&در مورد کاندیدا شدن شهردار ساری برای انتخابات مجلس باید اعلام کنم که من با حضور هر عزیزی که بخواهد کاندیدا شود استقبال می کنم و عبوری هم جوان خوب و لایقی می باشد و آرزوی موفقیت برایش می کنم  و حضور وی در انتخابات،ایجاد شور و نشاط می کند.

&دولت در بحث سلامت انخابات،حضور جدی خواهد داشت.

&کاندیداها در مورد مسائل مالی خود و هزینه ها شفاف سازی نمایند.

&تاکنون به سوالات تمام رسانه ها پاسخ داده ام و تعامل خوبی هم با رسانه ها دارم به طوری که حتی مقدمات عزیمت آنها به مجلس را هم فراهم کردم.

&برخی افراد هر نشست من با رسانه ها را به انتخابات ربط می دهند.

&در مورد حل مشکلات زباله،تذکرات لازم را به دولت داده ایم.

&بسیاری از پروژه های عمرانی دارای نقص می باشند.

&مانند زمانی که عضو شورای شهر بوده ام،همچنان از نقص ها انتقاد و نسبت به انجام کارهای خوب،تشویق می کنم.

&تاکنون سفرها و بریز و به پاش های زیادی انجام شد اما نتایج مثبتی به همراه نداشت.

&در برخی از ادارات نیز بریز و به پاش های زیادی در حال انجام است اما در مقابل کارگرانی نیز داریم که با کمترین حقوق دریافتی در حال گذران زندگی بوده و فشارهای زیادی را تحمل می کنند.

&در برخی از روزنامه ها رپرتاژهای عجیب و سنگینی می بینم که خلاف بوده و نباید از بیت المال مصرف شود.

&اولین نماینده ساری در کمیسیون عمران هستم.

&وزیر راه 6 میلیارد تومان قول اعتبار داد اما به قولش عمل نکرد.

&بریا فرودگاه ساری پس از 10 سال،دستگاه آیرلس خریداری شد که تا مهرماه نصب خواهد شد.

&از ساری تا هولار و از هولار تا ساری را فاز بندی کرده و تا پایان امسال نیز 5 کیلومتر از این فازها آسفالت و تعریض خواهد شد.

&برای راه های روستایی اعتبارات زیادی دریافت کرده ایم که امیدواریم تا پایان سال 95،بیش از 70 درصد راه های روستایی آسفالت شوند.

&در بحث موضوع زندان و عاقبت آن بایسید مدیریت شهری پاسخ گو باشد.

&در مورد پادگان ساری،حرف های زیادی شنیده می شود اما من همیشه، سکوت و صبر را سرلوحه کارهایم قرار داده ام.

&عادت به شنیدن برخی از حرف ها و تهمت ها کرده ام مانند اتفاقاتی که در حال انجام است و اگر زمانی لازم باشد تا لب به سخن و افشاگری باز کنم قطعا حرف های لازم را خواهم گفت و برخوردهای لازم را خواهم کرد.(محمد دامادی تصویری نشان داد که حاکی از آن بود که برخی از افراد بنر سالگرد درگذشت مرحوم دامادی را پاره کرده اند.)

&از مرحوم عزت الله دامادی،عزت مردم ساری دفاع خواهم کرد.

&مجوز انتقال پادگان را من گرفته ام.

&مخالف استانی شدن انتخابات می باشم.

&در مورد ایجاد منطقه آزاد در ساری ،مسئولین زیادی در سطح استان بسیار پیگیر می باشند  تا در منطقه آنها ایجاد شود و در مورد احداث این منطقه 15 وزیر تصمیم گیر می باشند و من در مورد پتانسیل فرح آباد تا بندر امیرآباد دلایل خودم را به مسئولین اعلام کرده ام.

&در مورد پرواز ساری به دبی،بیشترین زحمت و پیگیری توسط بخش خصوصی انجام شد اما متاسفانه عدم هماهنگی و همکاری برخی از آژانس های مسافرتی،مشکلاتی را برای این پرواز بوجود آورده است.

&اشتغال مشکل اساسی نسل 3 می باشد .

&با حضور نیروهای غیر بومی برخورد شدید کرده و پیگیری می کنم.(منظور انتصاب یک مدیر یزدی در فروشگاه رفاه استان بود که مورد اعتراض رسانه ها بود).

&به عملکرد استاندار فعلا نمره ای نمی دهم و پس از گذشت مدتی،نمره خود را اعلام می کنم.

&گلنگ زدن شرکت سایپا در گهرباران،یک کار انتخاباتی بود نه فنی و حقیقی.

&برای احداث شرکت سایپا در گهرباران،تبلیغ واهی شد و بدون داشتن توجیح فنی ،این کار صورت گرفت به همین علت تاکنون اقدامی صورت نگرفت.

&محوم عزت الله دامادی در زمان زنده بودنش یک ظرفیت بود و برگزاری مراسم سالگرد وی هم یک ظرفیت می باشد زیرا مسئولان کشوری در این مراسم شرکت کرده که باید از آنها برای پیشرفت و توسعه ساری استفاده بهینه شود.

&بی تدبیری در برگزاری یک جشن ،یک ظرفیت نیست و در زمان لازم،پاسخ آن را خواهم داد و افراد بدانند با برگزاری جشن در همان ساعت برگزاری مراسم سالگرد مرحوم دامادی،نمی توانند سنگ اندازی کنند و مردم قدر شناس ساری،بار دیگر با شرکت پر شور خود در این سالگرد،پاسخ بسیاری از افراد را خواهند داد.

&در ستاد انتخاباتی قالیباف فعالیت کرده ام زیرا زمانی مشاور او بودم و قالیباف را به عنوان یک مسئول عملگرا قبول داشته و دارم.

&پس از برگزاری انتخابات و برنده شدن روحانی،اولین نماینده ای بودم که به وی تبریک گفته ام و با توجه به دستورات رهبری،بر ما حجت شرعی است که از دولت حمایت کنیم.

&من نماینده نسل خودم و جوان هستم و در ستاد انتخاباتی من ،هم اصولگراها و هم اصلاح طلبان مسئولیت داشته اند.

&مسکن مهر طرح بسیار خوبی بود اما در اجرا،به صورت بدی عمل شد.

&در 3 سال از مدت نمایندگی ام ،سانسور خبری از سوی صدا و سیما بوده ام و حتی 30 دقیقه برنامه برای من نگذاشته اند اما با حضور مدیر کل جدید،این فرصت بیان عملکردها و صحبت هایم به من داده شد.

& بنر برگزاری سالگرد درگذشت پدر مرا پاره کرده اند اما جالب است تا مردم بدانند که دو کلمه(الله – دامادی) در این بنر از بین نرفته است و برای برخی با این تفکرات جاهلانه،متاسف هستم.

&افرادی که در روز و ساعت برگزاری سالگرد پدرم مراسم جشن برگزار می کنند بدانند موفق نخواهند شد تا مردم را از خادم خود دور کنند.

& برای بیان عملکردم خودم در این سه سال،حتی یک کاغذ هم چاپ نکرده ام زیرا اگر اسپانسر قوی داشتم و از خوانندگان کشوری استفاده می کردم و جشن می گرفتم الان منم می توانستم خودی نشان دهم.

&در صورتی که در انتخاباب رای نیاورم به دانشگاه بر می گردم و به صورت جدی و واقعی درسم را ادامه خواهم داد نه مثل برخی که با پارتی بازی مدرک می گیرند.

&قبل از عید نوروز پیشنهادهای زیادی حتی در حد معاونت ریاست جمهوری به من شد اما تعهد به مردم شهر و منطقه ام باعث شد قبول نکنم.

&در صورتی که رای نیاورم اگر مسئولین کشوری تشخیص دهند و صلاح ببینند از من استفاده خواهند کرد.