دوشنبه 19 ارديبهشت 1401-9:56 کد خبر:99488

در مازندران چه خبر است !!؟

اجاره ویلا شبی ۱۵ میلیون ریال برای اسکان فرماندار در مازندران!!!

در اتفاقی عجیب ویلایی لوکس با هزینه اجاره شبی ۱۵ میلیون ریال، برای فرمانداری تهیه شده که کلید ساختمان مسکونی متعلق به فرمانداری در جیب جناب فرماندار می باشد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پیام کاسپین،  در یکی از شهرستانهای استان مازندران مدتی است توسط یکی از شهرداری ها یک ویلای لوکس با امکانات کافی با هزینه اجاره شبی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای فرماندار تهیه شده است.

براساس این گزارش، این موضوع در حالی رخ داده که ساختمان مسکونی متعلق به فرمانداری خالی و کلید آن در جیب فرماندار می باشد.

قطعا شهردار شهر مربوطه نیز در پی دستور فرماندار دست به چنین عملی زده زیرا قطعا راضی به این کار نبوده که در روزهای سخت اقتصادی که برای شهروندان و کارکنان شهرداری می گذرد روزانه ۱۵ میلیون ریال برای اسکان آقای فرماندار پرداخت کند.

آقای استاندار محترم مازندران ؛

پرداخت شبی ۱۵ میلیون ریال که می شود ماهانه ۴۶۵ میلیون ریال توسط شهرداری برای اجاره اسکان فرماندار می تواند حداقل در این روزهای سخت اقتصادی برای کارکنان آن شهرداری هزینه شود و سوال اینجاست وقتی خانه سازمانی فرماندار خالی و قابل استفاده است چرا باید ویلای لوکس با شبی ۱۵ میلیون ریال اجاره کند.

آقای رییس جمهور و آقای استاندار مازندران منتظر گزارش هستیم.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir