آخرین عناوین

شنبه 12 مهر 1393-21:31 کد خبر:1000

انتقاد فرماندار نوشهر از برخی مسئولین:

برخی اعضای ستاد بحران نوشهر به وظیفه خود عمل نمی‌کنند/معرفی متخلفا‌ن ‌به دستگاه قضا

فرماندر نوشهر گفت: دستگاه‌های وظیفه‌نشناس ستاد بحران نوشهر به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمدعلی قمی اویلی در جلسه ستاد بحران این شهرستان اظهار داشت: بعد از هر اتفاق از جمله سیل و آبگرفتگی معابر که در شهرستان روی می‌دهد تشکیل ستاد بحران امر مرسومی است اما اگر از یک مسیر چند بار دچار معضل شویم خوشایند نیست و این امر نشان دهنده ‌عمل نکردن دستگاه‌های متولی به وظایف خود است.

وی با تأکید بر توجه ویژه به لایروبی رودخانه‌ها افزود: تا قبل از بارندگی اخیر بخشی از لایروبی‌ها انجام شد که موجب کاهش قابل توجه آب‌گرفتگی و طغیان رودخانه‌ها شد ولی کافی نبود و باید در رودخانه‌های منتهی به شهر با سرعت بیشتری صورت گیرد.

فرماندار نوشهر با انتقاد از تجاوز به حریم رودخانه‌ها تصریح کرد: دستگاه‌های متولی از جمله امور آب باید وظیفه خود را به خوبی بشناسند و نسبت به رفع تجاوز به حریم رودخانه‌ها در شهرستان اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخی دستگاه‌های عضو ستاد بحران به وظیفه خود عمل نمی‌کنند و منتظرند که ما وظیفه آنان را انجام دهیم که این امر موجب مشکلاتی در شهرستان می‌شود.

قمی اویلی تأکید کرد: هر دستگاهی که به وظیفه خود عمل نکند و کوتاهی کند به دستگاه قضا معرفی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه برداشت از جنگل و منابع طبیعی ممنوع است، ادامه داد: برداشت‌های غیراصولی از جنگل موجب خساراتی می‌شود که تاوان آن را مردم پس می‌دهند.

فرماندار نوشهر افزود: شهرداران، بخشداران، شوراها و دهیاران باید نسبت به لایروبی مسیر رودخانه‌ها و انهار توجه ویژه داشته باشند و اگر در حریم رودخانه تجاوزی صورت گیرد باید برای رفع آن تلاش شود.

وی با اشاره به بارندگی 131 میلی‌متری شهرستان نوشهر طی بارندگی اخیر گفت: دستگاه‌های متولی باید نسبت به تجهیز، ارزیابی دستگاه‌ها و امکانات لازم در زمان بحران اقدام کنند.

فرماندار نوشهر از منابع طبیعی و امور آب خواست تا نسبت به نشانه‌گذاری و قطع درختان مزاحم در مسیر رودخانه‌های شهرستان هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

قمی اویلی ابراز کرد: برخی پل‌های مسیر در بخش مرکزی نیازمند بازسازی و مرمت اساسی است که  اداره راه و شهرسازی باید قبل از آنکه اتفاق ناگواری روی دهد به این امر بپردازد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • عارف
    يکشنبه 13 مهر 1393-18:24


    خدارو شکر که بالاخره صدای خودتون هم در اومد، پس ببینید چه کسایی رو مسوول سازمانهای مختلف کردید که خودتون هم از پسش برنمیاید و مجبور به تهدید شدید.

    • حسین
      يکشنبه 13 مهر 1393-18:17


      اینها همه حرفه که هزار بار شنیدیم و هربار تکرار می شود و تنهایی چیزی که نصیب مردم میشود خسارات جبران ناپذیری است، بهتر نیست بجای حرف بیشتر عمل کنید تا مجبور نباشید دستگاه‌های بقول خودتان وظیفه‌نشناس را معرفی و توبیخ کنید.