آخرین عناوین

يکشنبه 13 مهر 1393-16:8 کد خبر:1002

ادعای کدام مسئول درست است؟!!فرماندار و یا رییس سازمان ترافیک ساری ؟؟

طومار اعتراض آمیز مردم ساری به وزیر کشور ارسال شد

عملکرد غیر قانونی سازمان ترافیک ساری در نصب برخی از تابلوهای راهنمایی و رانندگی با اعتراض شدید مردم ساری روبرو شد.


به گزارش خزرخبر،طی هفته های اخیر سازمان ترافیک ساری در اقدامی غیر قانونی و به علت نفوذ برخی از افراد پشت پرده،اقدام به نصب تابلوهای توقف ممنوع در کوچه های بن بست کمتر از 2 متر و در ورودی منازل ساکنین این کوچه ها نموده است.

بر اساس این گزارش و بر طبق قانون، نصب تابلوهای توقف ممنوع در کوچه های بن بست دارای شرایطی می باشد که متاسفانه سازمان ترافیک ساری بدون توجه به آن قانون اقدام به نصب این تابلوها نموده است که باعث اعتراض شدید ساکنین این کوچه ها و بعضا جمع آوری طومار و ارائه به مسئولین وزارت کشور جهت پیگیری این تخلف شده است.

جواد واحدی فرماندار و رییس شورای ترافیک ساری در مورد این اقدام سازمان ترافیک گفت:متاسفانه شورای ترافیک ساری از این موضوع بی اطلاع بوده و نصب این تابلوها بدون مجوز و اطلاع این شورا بوده که تخلف آن محرز می باشد و نیاز به رسیدگی و جمع آوری این تابلوها می باشد.

فرماندار ساری در حالی این ادعا را اعلام می دارد که متاسفانه تاکنون نسبت به جمع آوری این تابلوها اقدامی انجام نداده است.

گوران رییس سازمان ترافیک ساری نیز در گفتگو با خزرخبر با اعلام اینکه نصب این تابلوها با تصویب شورای ترافیک شهرستان بوده است اظهار داشت:این سازمان بدون هماهنگی با شورای ترافیک اقدامی نمی کند و نصب این تابلوها با تصویب شورای ترافیک بوده است.

ماموران راهنمایی و رانندگی ساری هم که منتظر فرصتی جهت جریمه نمودن رانندگان می باشند و تخلفات محرز برخی از خودروها را در خیابان های اصلی نادیده گرفته اند ، اقدام به جریمه کردن با مبالغ بالا خودروهای ساکنین افرادی می کنند که در ورودی منازل خود در کوچه های فوق اقدام به پارک می نمایند.

ساکنین کوچه های فوق که در مقابل اعتراضات خود به علت تخلف محرز شورای ترافیک به جز ادعا ،از فرماندار و مسئول سازمان ترافیک و مسئولین استان چیزی مشاهده نکرده اند طی طوماری اعتراض خود را به وزیر کشور انعکاس داده اند تا نسبت به این موضوع اقدامات لازم را به عمل آورند.

بر پایه این گزارش،چند وکیل و پزشک نیز اعلام نموده اند که در همین مورد شکایتی را به زودی تقدیم مقامات قضایی می نمایند.

تصاویر مربوطه:

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • **
    دوشنبه 14 مهر 1393-13:31


    جالبه، کوچه رو به این روز انداختین و پر تابلو کردین اگه برید توی بزرگراه و بگن تابلو نصب کنید چیکار می کنید....

    • رضوی
      دوشنبه 14 مهر 1393-12:37


      آقایان حضرات سازمان ترافیک بخداقسم اینجا کوچه هستاااااااا...!!

      • دارا
        دوشنبه 14 مهر 1393-12:8

        جدی باور کنید اینجا یکی از کوچه های بن بست مرکز شهر ساری هست...!!!!