آخرین عناوین

دوشنبه 14 مهر 1393-16:31 کد خبر:1010

استاندار مازندران در بازديد سرزده از منطقه گردشگري تجن :

عبوري يك سرمايه براي استان مي باشد

پيش از ظهر دوشنبه ،استاندار مازندران ،معاون سياسي امنيتي استانداري ، فرماندار شهرستان ساري و شهردار مركز استان همراه با مدينه عضو شوراي اسلامي شهر از منطقه گردشگري تجن بازديد كردند .


به گزارش خزرخبر،در اين بازديد كه در آستانه افتتاح منطقه گردشگري تجن انجام شد مهدي عبوري طي گزارشي با اشاره به اين مطلب كه منطقه گردشگري تجن طي صد روز طراحي ، اجرا و افتتاح مي گردد به بيان ويژگي هاي آن پرداخت و گفت: با افتتاح اين منطقه ساري و مازندران به قطب مهم و بزرگ گردشگري تبديل مي شود .

وي در ادامه اين گزارش احداث جزيره مصنوعي پل كابلي ويژه جزيره ؛درياچه ماهيگيري و قايقراني ؛ پيست دوچرخه سواري و راهپيمايي همراه با مكانهاي مخصوص ماهيگيري را مورد توجه قرار داد و افزود : يكي ديگر از ويژگيهاي اين منطقه گردشگري همسطح بودن آن است و اين امر موجب مي شود تا معلولان و جانبازان عزيز براحتي از آن استفاده كنند .

بنابراين گزارش ربيع فلاح در پايان اين بازديد در مصاحبه اي با خبرنگاران و مركز امور رسانه شهرداري ساري با تقدير و تجليل از خدمات مهدي عبوري پروژه منطقه گردشگري تجن را بسيار خوب و عالي توصيف كرد و گفت : خوشبختانه اقدامي بسيار ارزشمند انجام شده است زيرا در هر شهر استان ما شاهد رودخانه اي هستيم كه تقريباً بدون استفاده مانده اند حال آنكه مي توان از قابليت هاي مختلف آن همانگونه كه در ساري مورد استفاده قرار گرفت بهره برداري شود.

وي آنگاه در پاسخ به پرسشي درباره لزوم توجه ويژه به ساري كه مركز استان مازندران است تاكيد كرد : ما همواره تلاش مي كنيم تا جايگاه خاص ساري را مورد توجه قرار دهيم اما بايد به داشته هاي ما هم توجه شود، ضمن اينكه ما همواره از شهردار محترم و اقدامات انجام شده حمايت كرده و خواهيم كرد ، بويژه آنكه اقدامات ايشان براي عمران و آبادي ساري بسيار خوب و قابل تحسين مي باشد و عبوري يك سرمايه براي استان مازندران مي باشد.

اين گزارش حاكيست شهردار ساري نيز در اين مصاحبه از حمايت هاي بي دريغ استاندار و معاونان ايشان و فرماندار شهرستان ساري از شهرداري مركز استان تشكر كرد و گفت : حمايت هاي دكتر فلاح و معاونان ايشان و همچنین فرماندار ساری بيش از تمامي دوران هاي گذشته بوده و بنده به سهم خود از استاندار محترم تقدير مي كنم. 

   

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • پنجشنبه 17 مهر 1393-0:46


    جالبه بازدید سرزده و این همه خبرنگار

    • علی
      دوشنبه 14 مهر 1393-20:2


      واقعا وجود چنین شهردار جوانی که اینچنین فعال و کوشاست برای استان که هیچ برای کشور یک سرمایه می باشد.
      کاش همه دولتمردان یک هزارم عبوری جوان احساس مسوولیت می کردند.