آخرین عناوین

دوشنبه 14 مهر 1393-17:26 کد خبر:1011

سفر دو مقام کشوری به مازندران

جزئیات سفر رییس مجلس و وزیر کشور به مازندران

جزئیات سفر رئیس مجلس  و وزیر کشور به مازندران اعلام شد.


به گزارش خزرخبر،نماینده مردم ساری و میاندرود با اشاره به سفر 17 مهرماه علی لاریجانی به استان مازندران درباره جزئیات این سفر گفت: رئیس مجلس در سفر به مازندران سه برنامه عمده خواهد داشت که اولین برنامه، حضور در همایش فرصت های سرمایه گذاری مازندران است.

سید رمضان شجاعی اظهار داشت: در این همایش که 17 مهرماه و در مجتمع نفت محمودآباد برگزار می شود، سرمایه گذاران از سراسر مازندران و به دعوت استاندار گرد هم می آیند و درباره موانع سرمایه گذاری در استان سخن خواهند گفت.

وی تصریح کرد: رئیس مجلس و نمایندگان استان نیز با حضور در این نشست و شنیدن سخنان و دغدغه های سرمایه گذاران تلاش خواهند کرد تا زمینه تسهیل شرایط ورود سرمایه گذاران و رفع موانع را فراهم سازند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افتتاح چند پروژه ملی و منطقه ای را از دیگر برنامه های سفر رئیس مجلس اعلام کرد و گفت: افتتاح پارک آبی، مجتمع فرهنگی ساری، چندین جاده کمربندی، پروژه پل تا پل در پارک تجن ساری و تعدادی پروژه عمرانی با حضور دکتر لاریجانی انجام خواهد شد.

شجاعی همچنین خاطر نشان کرد: رئیس مجلس همچنین در یادواره شهدای دابودشت آمل و شهدای بخش چهاردانگه ساری نیز سخنرانی خواهد داشت.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران نیز از اعلام دقیق برنامه‌های سفر وزیر کشور به مازندران خبر داد.

احمد مظفری افزود: عبدالرضا رحمانی فضلی جهت سفری دو روزه عصر چهارشنبه به مازندران سفر می‌کند.

وی اظهار داشت: وزیر کشور عصر چهارشنبه در بدو ورود به مازندران، در جلسه شورای اداری استان شرکت می‌کند.

مظفری تصریح کرد: حضور در جلسه شورای تامین و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران، نشست با اصحاب رسانه استان و حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه تبرستان از برنامه‌های نخستین روز سفر وزیر کشور به مازندران است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران افزود: وزیر کشور صبح پنج شنبه جهت حضور در یادواره سرداران و شهدای بخش چهاردانگه ساری به شهر کیاسر عزیمت می‌کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • دوشنبه 14 مهر 1393-20:23


    امیدواریم این سفر اثرات مثبتی برای استان ما داشته باشه