آخرین عناوین

سه شنبه 15 مهر 1393-18:20 کد خبر:1014

فرود اضطراری بالگرد اورژانس مازندران

نقص فنی بالگرد اورژانس مازندران و فرود اضطراری در ساری

بالگرد اورژانس مازندران در همایش کارکنان اورژانس هوایی 15 استان کشور در ساری دچار نقص فنی شد و این همایش آموزشی بدون بالگرد در حال پیگیری است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، همایش کارکنان اورژانس هوایی 15 استان کشور از صبح امروز با حضور رئیس اورژانس کشور در هتل سالارده شهرستان ساری آغاز به کار کرد.

این همایش منطقه‌ای قرار بود با حضور بالگرد اورژانس هوایی به صورت عملی نحوه امدادرسانی با استفاده از بالگرد در زمان حوادث را آموزش دهد که به دلیل نقص فنی بدون حضور بالگرد در حال برگزاری است.

معاون اورژانس مازندران با تایید این خبر در گفت‎وگو با فارس اظهار داشت: بالگرد اورژانس هوایی مازندران که از آمل در حال حرکت به سمت ساری بود در مسیر انتهای محل برگزاری همایش دچار نقص فنی شد.

فرهاد مصدری با بیان اینکه به دلیل نقص فنی بالگرد اورژانس فرود اضطراری را نزدیکی محل برگزاری همایش داشت، گفت: در این فرود اضطراری به کسی آسیب وارد نشده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیروهای فنی و مهندسی مشغول برطرف کردن نقص این بالگرد هستند، افزود: قرار بود در این همایش به صورت عملی نحوه امداد هوایی بررسی شود که به علت نقص فنی بالگرد، بدون بالگرد در حال پیگیری است.

به گزارش فارس، رئیس اورژانس کشور نیز یکی از مهمانان اصلی این همایش دو روزه کارکنان اورژانس هوایی 15 استان کشور است.

به دلیل مشکل پیش آمده حین اعزام بالگرد به محل برگزاری همایش از رسانه‌ها نیز برای پوشش اخبار این همایش دعوت نشده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ن
    چهارشنبه 16 مهر 1393-12:7


    چرا از رسانه ها دعوت نشده بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟