آخرین عناوین

سه شنبه 31 خرداد 1401-16:25 کد خبر:101671

اعضای کادر فنی نساجی برای لیگ بیست‌ ودوم مشخص شدند

کادر فنی جدید تیم فوتبال نساجی با مشخص شدن سرمربی این تیم در فصل بیست‌ ودوم به مرور در حال کامل شدن است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایرنا، نهایی شدن قرارداد حمید مطهری با باشگاه نساجی به عنوان سرمربی جدید این تیم در لیگ برتر حالا نگاه‌ها را به سمت انتخاب اعضای کادر فنی و همچنین جذب بازیکنان جدید در فصل نقل ‌وانتقالات هدایت کرده است.

بر اساس اطلاعاتی که در برخی صفحه‌های هواداری نساجی و توسط منابع نزدیک به باشگاه منتشر شده، تا کنون علیرضا امامی‌فر و علی‌اصغر قربان‌پور به عنوان دستیاران مطهری به باشگاه معرفی شده‌اند، البته در این بین نامی از رضا شاهرودی نیز به عنوان یکی از دستیاران مطهری مطرح شده که هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

طبق این اظهارنظرها هاروت آبراهامیان مربی دروازه‌بان‌های نساجی به فعالیت خود در کادر فنی ادامه خواهد داد و اسماعیل اسماعیلی هم که پس از الهامی به صورت موقت سرمربیگری نساجی را به عهده گرفته بود، در جایگاه سرپرست به همکاری‌اش با باشگاه ادامه می‌دهد، البته نام‌های مطرح شده ابتدا باید مذاکرات خود را با باشگاه انجام دهند و پس از نهایی شدن توافق رسما به عنوان اعضای کادر فنی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، ضمن اینکه با توجه به عضویت قربان‌پور در کادر فنی تیم ملی به عنوان بدن‌ساز، حضور او در ترکیب کادر فنی نساجی احتمالا به موافقت کادر فنی تیم ملی نیز بستگی دارد.

با توجه به این که کمتر از دو ماه دیگر تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده است و تمرینات پیش‌ فصل باید نهایتا از هفته دوم تیر آغاز شود، تکلیف کادر فنی نساجی به زودی مشخص خواهد شد، شنیده‌ها حاکی است که با نظر سرمربی نساجی قرار است تمرینات این تیم از ۹ مرداد آغاز شود و این احتمال نیز وجود دارد که نساجی برای آمادگی بیشتر یک اردوی تدارکاتی را در ترکیه برگزار کند.

نساجی خرداد پارسال نیزدر تعطیلات لیگ بیستم یک اردوی تدارکاتی هشت روزه در کمپ مجهز و با کیفیت شهر ازمیت ترکیه برگزار کرده بود که به افزایش نشاط و کیفیت بازی این تیم در هفت هفته باقیمانده کمک زیادی کرده بود.

بیست ‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال کشور بنا به اعلام سازمان لیگ احتمالا از ۲۰ مرداد آغاز می‌شود و پیش از آن نیز این احتمال وجود دارد که نساجی به عنوان قهرمان جام حذفی برای برگزاری مسابقه سورجام به مصاف استقلال تهران برود.

نساجی لیگ بیست‌ ویکم را با ساکت الهامی آغاز کرده بود و پس از برکناری او در هفته بیست ‌وششم، اسماعیل اسماعیلی به طور موقت تا پایان فصل سرمربی نساجی شد، اما برای فصل بیست‌ ودوم هیئت مدیره باشگاه پس از بررسی گزینه‌های داخلی و خارجی در نهایت حمید مطهری را به عنوان سرمربی نساجی معرفی کرد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :