آخرین عناوین

جمعه 3 تير 1401-14:5 کد خبر:101729

نساجی مازندران نخستین خرید خود را از پرسپولیس شروع کرد

تیم نساجی مازندران با خرید مدافع فصل گذشته پرسپولیس تهران به طور رسمی وارد بازار نقل وانتقالاتی پیش فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، علی شجاعی روز پنجشنبه پس از صحبت با مدیران باشگاه نساجی مازندران، قرارداد خود را با این تیم برای فصل پیش رو رسمی کرد.

شجاعی ۲۶ ساله که متولد تهران و اصالتی مازندرانی دارد، با پایان قراردادش در پرسپولیس از این تیم جدا شد، تا در دوره بیست ودوم لیگ برتر در جمع پرشورهای قائمشهری حضور داشته باشد.

براساس این گزارش، شجاعی که گفته شده بود با تیم مس رفسنجان به توافق اولیه نیز رسیده بود، در نهایت پیشنهاد نساجی را از حمید مطهری دریافت کرد و پس از یک سال دوری از تیم سابقش به این تیم ملحق شد.

قرارداد شجاعی با نساجی یک‌ ساله خواهد بود و مطهری شاگرد سابق خود را برای پست تخصصی‌اش در سمت چپ خط میانی به ‌خدمت گرفته است، این بازیکن که در پرسپولیس اغلب به‌ عنوان مدافع چپ بازی می‌کرد، این فصل دو گل برای سرخ ‌پوشان زد و دو پاس گل نیز به ثبت رساند، شجاعی به عنوان نخستین خرید نساجی برای فصل جاری لیگ برتر است.

هیأت مدیره باشگاه نساجی مازندران، در ابن هفته سکان هدایت تیم فوتبال این باشگاه را به طور رسمی به حمید مطهری مربی فصل گذشته پرسپولیس تهران واگذار کرده بود.

به گزارش خزرتیترخبر، حمید مطهری در حالی جانشین ساکت الهامی در سمت سرمربی باشگاه نساجی مازندران جانشین انتخاب شد که باید تیمش را که برای نخستین ‌بار در تاریخ این باشگاه قهرمان جام حذفی فوتبال کشور شده در سوپرجام فوتبال ایران و نیز جام باشگاه‌های آسیا نیز آماده کند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :