آخرین عناوین

پنجشنبه 24 مهر 1393-23:2 کد خبر:1050

در جشن بزرگ علویان مازندران صورت گرفت:

اهداء پرچم حرم حضرت معصومه (س) به سادات مازندران / تصاویر

پرچم حرم حضرت معصومه (س) در همایش جشن بزرگ علویان به سادات مازندران هدیه شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، جشن بزرگ علویان در مصلای شهرستان ساری با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه موقت قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد.

این همایش با حضور یک‌هزار نفر از سادات مازندران و با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای وابسته به دفتر مقام معظم رهبری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

امام جمعه مرکز استان مازندران در این همایش با بیان اینکه یک سوم جمعیت کشور را سادات جلیل‌القدر تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: طبق اعلام سازمان ثبت‌احوال بیشترین سادات کشور در استان مازندران قرار دارند.

آیت‌الله نورالله طبرسی مازندران را مهد دیار علویان دا‌نست و گفت: مردم مازندران از گذشته با پذیرش امامزادگان ارادت خود را به خاندان اهل بیت (ع) ثابت کردند.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 222 امامزاده در استان مازندران وجود دارد، افزود: شهرهای ساری، آمل و بابل میزبان بیشترین امامزادگان در سطح استان هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امامزادگان مورد احترام تمامی مردم مازندران هستند، اظهار داشت: فرزندان حضرت زهرا (س) در ایران اسلامی دارای بارگاه و مقبره و برای ما مورد احترام هستند.

طبرسی عید غدیر را عید ولایت و امامت دانست و گفت: افتخار مازندران این بوده که سادات و امامزادگان بسیاری را در  خود قرار داده است.

به گزارش فارس، در این مراسم پرچم حرم حضرت معصومه (س) از سوی حجت‌الاسلام سعیدی به آیت‌الله طبرسی، سادات و مردم مازندران اهدا شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • جمعه 25 مهر 1393-16:34


    خوشا به سعادت سادات با گرفتن چنین هدیه با ارزشی