آخرین عناوین

يکشنبه 27 مهر 1393-18:41 کد خبر:1059

مشاور امور بانوان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد:

جوانان امروزی باید از جوانان دهه 60 الگوبرداری نمایند

مشاور امور بانوان جهاد کشاورزی مازندران گفت:جوانان امروزی با الگو برداری از جوانان مسلمان دهه 60،آینده خود را بیمه نمایند.


آمنه رزاقی در گفتگو با خبرنگاران در مراسم افتتاح نمایشگاه (کوچه دهه 60) افزود:این نمایشگاه جهت شناساندن زندگی نوجوانان و جوانان دهه 60 به قشر جوان و نوجوان امروزی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان جهادکشاورزی در دهه 60 هم فعالیت جنگی و هم فعالیت های پشتیبانی می کرده اند خاطر نشان کرد:جوانان و نوجوانان دهه 60 در امتحان جنگ بر علیه کفر سربلند و پیروز شده اند.

رزاقی با اشاره به اینکه جنگ امروز با جنگ دهه 60 تفاوت های بسیاری دارد اظهار داشت:دشمن جنگ امروز را در فضای نرم افزاری و با نقشه های زیرکانه بسیاری به پیش می برد که باید مسئولین آگاهی بیشتری در مورد این جنگ و راه های مقابله با آنها به جوانان و نوجوانان بدهند.

مسئول امور بانوان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ایرانی در دینداری و ایمان سرآمد جوانان جهان می باشند  تصریح کرد:باید با فرهنگ سازی بیشتر در جامعه،جوانان و نوجوانان را نسبت به حمله های زیرکانه دشمنان آگاه سازیم.

رزاقی همچنین افزود:باید با نشان دادن فعالیت ها و اقدامات شجاعانه جوانان دهه 60 به قشرهای نوجوان و جوان امروز،فرهنگ شجاعت،اطاعت پذیری،ولایتمداری،دین داری و فداکاری را گسترش دهیم.

به گزارش خزرخبر، نمایشگاه "کوچه دهه 60" از امروز تا 30 مهر در 37 غرفه در مجتمع فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران در ساری دایر است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ناشناس
    دوشنبه 28 مهر 1393-9:25


    نميگيم كامل جوانان دهه 60 رو الگوي خود قرار بدن لااقل يه درصد هم به اونا نگاه كنن و ببينن چطور فكر مي كردن و رفتار و پوشش اونا چجوري بوده بيشتر مسائل و معذلات جامعه حل شده. مثلا پوشش جوانان ومرداي دهه 60 با الان خيلي فرق مي كنه اونا رو كه نگاه مي كني واقعا حس مي كني مرد كنارته ولي جوناي امروز مخصوصا دهه 80 به اين طرف با نوع لباس پوشيدن و سبك آرايش موها و صورتشون بيشتر شبيه زن و دخترن تا جوان و مرد.