آخرین عناوین

پنجشنبه 6 مرداد 1401-22:34 کد خبر:107356

انتقاد رئیس شورای کتالم و سادات شهر:

وزیر برای سرکشی به ویلایش به رامسر آمده، نه برای توسعه ورزش استان!!

رئیس شورای کتالم و سادات شهر استان مازندران گفت: وزیر برای رسیدگی کردن به مشکلات توسعه ورزش استان به اینجا نیامده  بلکه برای سرکشی به ویلایش به رامسر آمده است.


به گزارش خزرتیترخبر، پس از سفر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به استان رامسر حضور او مورد انتقاد بسیاری از افراد قرار گرفته است.

بر همین اساس یزدان مولانا رئیس شورای کتالم و سادات شهر نسبت به عدم پیگیری‌های مشکلات تیم هورسان رامسر اظهار داشت: یکی از دوستان فرمودند که اقای وزیر تشریف آوردند، این برای ما افتخار است، ولی به شخصه اصلا اینطور فکر نمیکنم.

براساس این گزارش، وی افزود: حضور او چه افتخاری برای ما دارد؟ ایشان برای رسیدگی کردن به مشکلات توسعه ورزش استان نه، بلکه برای سرکشی کردن به ویلایش به اینجا آمده است.

به گزارش خزرتیترخبر، وی ادامه داد: شهر ما 80 هزار جمعیت و یک باشگاه هورسان دارد،  اگر این استان در شرق مازندران بود به این شکل حمایت می‌کردند، هیچکدام از ما حمایت نکردند، حالا که یک سرمایه‌گذار آمده این برند را برای شهر ما به وجود اورده است هیچکس از او حمایت نمی‌کند.

وزیر به همراه خانواده برای سرکشی به ویلایش به اینجا امده نه برای رسیدگی به اوضاع ورزش استان، هی می گویند وزرا آمدند، آمدند با این وضع آمدن آن‌ها به چه درد ما می‌خورد./رکنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :