آخرین عناوین

چهارشنبه 9 آذر 1401-10:30 کد خبر:113382

با حکم رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور صورت گرفت:

معارفه مدیرکل جدید منابع طبیعی مازندران _منطقه ساری

طی حکمی از سوی رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، مدیرکل جدید منابع طبیعی مازندران- منطقه ساری ، معارفه و منصور شد.


به گزارش خزرتیترخبر، طی حکمی از سوی رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، مدیرکل جدید منابع طبیعی مازندران- منطقه ساری ، معارفه و منصور شد.

براساس این گزارش، مراسم معارفه مدیرکل جدید منابع طبیعی مازندران با حضور تقی شعبانیان معاون امور جنگل‌ها و آبخیزداری کشور و سیدحسین میرعماد مشاور استان‌های رئیس منابع طبیعی کشور، مدیران استانی و شهرستانی در سالن جلسات اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران برگزار شد. 

در این مراسم مدیرکل جدید منابع طبیعی مازندران - ساری  گفت : اساس کار ما حفظ منابع طبیعی و ملی است. 

سیدعلی علوی افزود: باید این عرصه‌ها را حفظ کنیم و به نسل‌های آینده بسپاریم. 

مدیرکل جدید منابع طبیعی مازندران خاطرنشان کرد: باید با ارائه طرح و برنامه‌های متنوع و با حداقل خسارت بهره برده و برای حفاظت از این منابع خدادادی تلاش کنیم. 

به گزارش خزرتیترخبر،علوی گفت: حفظ عرصه‌های ملی و منابع طبیعی مورد تاکید مقام معظم رهبری باید با تلاش و برنامه محقق شود. 

گفتنی است ؛ پیش از این عطایی این مسئولیت را بر عهده داشت.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • سید علی گدا
    پنجشنبه 16 فروردين 1403-10:27


    این همون رشوه گیری خیانت کاریه که مجوز قطع ۴۰۰۰ درخت در جنگل هیرکانی رو صادر کرد و بعد گفت همش ۲۰ تا درخت قطع شده؟؟ اینطوری با پسر کثافت علم الهدی خیکی معامله می‌کنه علیه مردم ؟؟
    تف به ذات دروغگو!

    • سه شنبه 12 دی 1402-18:20


      با سلام .ضمن تشکر از همه عزیزانی که در جهت حفظ سرمایه ملی زحمت می کشند.لطفا"تعدی به درختان ومنابع طبیعی مراتع معروف به وقفی بورسله و سوزاندن و کد زنی شدید درختان را پیگیری فرمائید.
      آدرس .سوادکوه شمالی .لفور.حدفاصل روستاهای کالیکلا و خلیل کلا
      سپاس

      • رامین افضلی
        چهارشنبه 8 شهريور 1402-14:20


        باسلام وتحیت
        بنده مدت ده روزاست که برای گرفتن یک مجوز حمل ۵۰ الی ۱۰۰ پایه چوبی جهت محصور نمودن اراضی شخصی وطبق خود که از سوی منابع طبیعی غیر ملی اعلان شده معطل هستم و با وجود تحویل درخواست خود به سرجنگلدارب کاسیان و کارمزد سوادکوه همچنان منتظر تماس تلفنی مسئولین امر هستم ، فارغ از اتلاف وقت ، و هماهنگی های انجام شده با کارگر و ماشین جهت حمل ونصب پایه ها که چندین بار هماهنگ و کنسل شده است ، ومدت زمان ۱۰ روزه که از کار کسب خود در تهران افتاده و بلاتکلیف مانده ام، نبود مرجع پاسخگو ویا مرجع بالاتر که بازخواست کننده باشد وضعیت را بدتر نموده است ، هیچ گونه راه کار تعریف شده ایی بابت این موضوع وجودندارد ، از طرفی حمل چوب هم خلاف قانون است و مجازات دارد، پابه های آهنی هم که سرعت می‌شود دیوارکشی هم که ممنوع است ، محصور نکنی ، هرلحظه احتمال بسته شدن زمین توسط افراد سودجو وفرصت طلب وجود دارد ، واقعا تکلیف چیست ، آیا اگر بستگان و فامیل آقایان هم تقاصای مشابه داشتند هم همین برخورد با آنها میشد ، تنها راهی که برای مردم باقی مانده حمل قاچاق چوب است تا به محض تخلیه درمحل همان افرادی که موظف به صدور مجوز هستند درمحل حاصر شوند یا وجه نقوی قابل توجه ایی مطالبه میکنن و یا چوب را توقیف و مانع کار شده و جریمه سنگین برایت تعین می‌کنند، اگر واقعا درد مردم برایتان مهم است ، به دادما برسید کاسه صبرما لبریز شده این بی تفاوتی و نادیده گرفتن حقوق حداقلی ما و بی‌احترامی و توهین به غیر از ایجاد نارضایتی از دولت و ایجاد درگیری بین مردم وادارات هیچ آورده ایی ندارد.

        • محسن
          شنبه 12 آذر 1401-20:16


          بينظيرن دكتر علوي