آخرین عناوین

چهارشنبه 9 آذر 1401-13:14 کد خبر:113385

مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد:

اعمال محدودیت های تردد/ هراز و کندوان یک طرفه می شود

مرکز مدیریت مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی ویژه پایان هفته در محورهای ارتباطی استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های مازندران، محدودیت‌های تردد از ظهر چهارشنبه در راه‌های استان اعمال شد و تا صبح شنبه ادامه داد و براساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

براساس این گزارش، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۹ و ۱۰ آذرماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه یازدهم آذرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه است.

به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان است.

در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه یازدهم آذرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء در صورت اعلام مأموران مستقر در محل به صورت مقطعی یک طرفه انجام می‌شود.

تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۹ آذرماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ همین ماه از محور هراز ممنوع است..

به گزارش خزرتیترخبر،اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :