آخرین عناوین

جمعه 22 خرداد 1394-10:38 کد خبر:11384

باز هم مازندران در 24 خرداد می درخشد:

اسامی سخنرانان همایش 24خرداد در شهرهای مازندران

سخنرانان همایش 24 خرداد شهرهای مازندران اعلام شده اند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر،همایش 24 خرداد به مناسبت سالروز پیروزی دکتر حسن روحانی با همت حامیان دولت تدبیر و امید در شهرهای مختلف مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش مازنی خبر ، تا به این لحظه در چند شهر مازندران ، زمان همایش و فرد سخنران مشخص شده است.

در ساری این جشن 24 خرداد در سالن سید رسول حسینی ، با سخنرانی دکتر رضا صالحی امیری مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد.

در قائمشهر این همایش با سخنرانی یکی از مشاورین رئیس جمهور و همچنین دکتر علی کریمی مله معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در دولت اصلاحات شنبه 23 خرداد ساعت 17 در سالن هلال احمر برگزار خواهد شد.

در شهرستان میاندورود و با همت حامیان دولت تدبیر و امید ، همایش سالروز پیروزی دکتر روحانی با سخنرانی مهدی احمدی فولادی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در دولت اصلاحات از ساعت 9 صبح 24 خرداد در دانشگاه کشاورزی بادله برگزار خواهد شد.

در آمل نیز این جشن با سخنرانی دکتر حمیدرضا جلائی پور ساعت 17 روز 24 خرداد در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد برگزار خواهد شد.

در شهرستان نکا نیز مراسم جشن بزرگ 24 خرداد ، روز یکشنبه از ساعت 17 در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی و با سخنرانی دکتر علی کریمی مله معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در دولت اصلاحات برگزار خواهد شد.

همچنین در دیگر شهرستان های استان مازندران نیز جشن حماسه 24 خرداد برگزار خواهد شد که تا به این لحظه سخنرانان اصلی آن مشخص نشده است.

به گزارش مازنی خبر از محمود آباد ؛  همایش تدبیر و امید این شهرستان ساعت 17 ، یکشنبه 24 خرداد در سالن الغدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.  

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :