آخرین عناوین

جمعه 22 خرداد 1394-10:47 کد خبر:11386

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس:

ایجاد مشکل توسط منابع طبیعی برای مردم/ قول های مسئولان پر ادعای بی عمل

نماینده مردم ساری در کجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلاتی که منابع طبیعی برای افراد بومی منطقه دودانگه ساری ایجاد کرد، افزود: منابع طبیعی برای مردم بومی منطقه مشکلاتی ایجاد کرد و این افراد را با خوش‌نشینان تهرانی اشتباه گرفت در برخی مواقع خانه‌ها افراد سالخورده بومی منطقه نیز توسط منابع طبیعی تخریب می‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمد دامادی در مراسم یادواره شهدای بخش دودانگه مازندران با اشاره به تلاش‌های که برای برگزاری یادواره شهدا  دودانگه انجام شد، گفت: همه ما شاهد بودیم که بیشتر مردم برای برگزاری مناسب این یادواره تلاش خویش را به کار گرفتند تا مراسم به نحو مناسبی برگزار شود.

وی تصریح کرد: فرهنگ و ایثار شهادت از دالان‌ها و خلوت‌گاه‌ها از عصر عاشورا به سال 90 هجری به ما رسید و امروز باید با فریاد لبیک یا حسین را برآوریم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهدا بیعت با امام و استکبارستیزی را به ما آموختند و به ما آموختند که راه پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر ولایت تحقق می‌یابد.

وی با اشاره به مشکلاتی که کشاورزان منطقه دودانگه ساری دارند، گفت: به‌دلیل نبود زیرساخت‌های لازم شاهد فرار نیروی انسانی این منطقه به شهرها هستیم که کوچ نیروی انسانی  مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

دامادی اضافه کرد: دریافت مجوز گازرسانی از مسیر جنگلی یکی از مطالبات به حق مردم منطقه است، که با توجه به اینکه از سال‌های گذشته گازرسانی در همه نقاط کشور در حال انجام است ضرورت این موضوع برای مردم این منطقه نیز احساس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کلنگ سد فریم از سال‌های بسیار گذشته در این منطقه به زمین خورد، گفت: پیگیری‌های در این زمینه انجام شد، باید تلاش کنیم که سد احیا شود، با احیاء سد زمینه رونق کشاورزی منطقه فراهم می‌شود.

نماینده مردم ساری و میاندروود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفت آمد سیاسیون و مسئولان استانی و کشور به منطقه دودانگه ساری گفت: قول‌های زیادی برای رفع مشکلات بومیان منطقه داده شد ولی به صورت عملیاتی اتفاق خاصی رخ نداد.

این مسئول در پایان با اشاره به مشکلاتی که منابع طبیعی برای افراد بومی منطقه ایجاد کرد، افزود: منابع طبیعی برای مردم بومی منطقه مشکلاتی ایجاد کرد و این افراد را با خوش‌نشینان تهرانی اشتباه گرفت در برخی مواقع خانه‌ها افراد سالخورده بومی منطقه نیز توسط منابع طبیعی تخریب می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :