آخرین عناوین

جمعه 22 خرداد 1394-11:3 کد خبر:11387

معاون دادگستری مازندران خبر داد:

صدور حکم عاملان قتل زن جوان میاندورودی در روزهای آینده

معاون دادگستری مازندران از صدور حکم عاملان قتل زن جوان میاندورودی در روزهای آینده خبر داد.


به گزارش خزرخبر،حجت‌الاسلام سید‌مرتضی موسوی در گفت‎وگو با فارس، با اشاره به وقوع حادثه سرقت همراه با آزار و اذیت قتل زن جوان میاندورودی اظهار کرد: این رویداد بخش بزرگی از جامعه را در ناامنی فرو برد و دستگاه قضایی با جدیت در حال پیگیری پرونده است، رسیدگی به این پرونده با رعایت موازین قانونی و شرعی در دادسرا به پایان رسید و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان ارسال شده است.

وی افزود: در تاریخ 19 خرداد رسیدگی به جرائم متهمان انجام شد و در چند روز آینده حکم مقتضی صادر خواهد شد و برای همه کسانی که در وقوع جرائم این پرونده مانند آدم‎ربایی، سرقت همراه با اذیت و آزار و قتل دخالت داشته‎اند حکم لازم صادر می‌شود.

معاون اداره کل دادگستری استان مازندران از اطلاع‎رسانی این حکم به مردم پس از صدور و قطعیت خبر داد و تصریح کرد: از روز وقوع قتل تا امروز کمتر از دو ماه زمان گذشته است و رسیدگی به این نوع پرونده‎ها مستلزم بعضی از تشریفات مانند انتخاب وکیل است که یا باید خود متهم وکیل انتخاب و معرفی کند یا دادگاه برای او وکیل تسخیری معرفی می‎کند.

این مسئول در پایان با بیان اینکه هیچ تعللی از سوی دستگاه قضایی یا قوای انتظامی انجام نشد، گفت: آنچه که موجب از دست رفتن روزهای گذشته شد، فرایند رسیدگی بود که ناگزیر به رعایت این مقدار زمان برای انجام تشریفات و قانون بوده‎ایم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :