آخرین عناوین

جمعه 22 خرداد 1394-12:19 کد خبر:11390

انتخاباتی قابل تامل در شورای شهر ساری:

شورای شهر ساری انتخاباتی شک برانگیز برگزار کرد

در اقدامی سوال برانگیز و قابل تامل، انتخابات تعیین نماینده شورای شهر برای عضویت در شورای شهرستان توسط شورای شهر ساری برگزار شد.


گزارش خزرخبر،پس از استعفای کوروش یوسفی از شورای شهر ساری به علت کاندیدا شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی،طبق عرف باید عضو جدیدی که جایگزین وی خواهد شد(محمد حسن محمدی کیادهی) در کمیسیون ها و پست هایی که عضو مستعفی حضور داشت جایگزین وی شود.

اما در اقدامی غیر منطقی و غیر معقول،اعضای فعلی بدون آنکه منتظر معرفی عضو جدید شوند تا محمدی کیادهی به جای یوسفی در شورای شهرستان و استان حضور یابد،اقدام به رای گیری نموده و شخص دیگری را به عنوان نماینده شورای شهر ساری در شورای شهرستان و استان انتخاب کرده اند و حال آنکه این موضوع در دستور کار اعضای شورا نبوده است.

برگزاری این انتخابات که برای بسیاری از مردم و سیاسیون و .....جای تعجب داشت باعث شد تا محمدی کیادهی برای حضور مجدد در شورای شهر ساری دچار تردید و دودلی شود.

بر اساس شنیده ها،سید محمد جعفری که در انتخابات هیات رسیده شورا به حق خود نرسید و همواره با صبر و متانت سعی نمود تا از حاشیه پردازی دوری کند نسبت به این انتخابات اعتراضی تند نمود و مخالفت خود را با این رای گیری اعلام کرد که برخی از اعضای موافق این انتخابات با خواهش و ....از وی خواسته اند تا باز هم خویشتن داری کند.

سوالی که در اینجا بوجود می آید این است که این عجله اعضای شورای شهر ساری برای برگزاری انتخابات به چه دلیلی بوده است؟

سوال بعدی اینجاست که چطور همفکران و افراد حامی شهردار و دوستان محمدی کیادهی این انتخابات سوال برانگیز را برگزار کرده اند؟

سوال دیگر این است که آیا برگزاری این انتخابات دلیلی بر مخالفت و نارضایتی اعضای فعلی شورا جهت حضور مجدد محمدی کیادهی در شورا می باشد؟

با توجه به موضوع فوق،نمی توان انتظار داشت که محمد حسن محمدی کیادهی وقتی از دوستان و همفکران پر ادعای خود انتظار حمایت و پشتیبانی داشت مایل باشد مجددا در شورا حضور یابد.

در روزهای آینده باید شاهد اتفاقات جدیدی در حوزه شورای شهر ساری بود تا مشخص شود:1- آیا سرانجام آقامیری از شورای شهر ساری جهت کاندیدا شدن در انتخابات مجلس استعفا خواهد داد؟ 2- آیا بالاخره محمدی کیادهی با شرایط و جو بوجود آمده و اقدام نادرست شورای شهر ساری،بار دیگر در شورا حضور خواهد یافت؟ 3-علی رغم اعتراض برخی از اعضای حاضر در جلسه مبنی بر اینکه این موضوع در دستور کار شورا نبوده ولی اصرار سوال برانگیز طراحان این انتخابات جای سوال دیگری را دارد.4- .....

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ساروی
    شنبه 23 خرداد 1394-16:14


    درود بر محمدی کیادهی و فرامرز نقیبی ومهدی عبوری این سه مردان فعال ودوست داشتنی وپشتیبان همیشگی هم

    • دادا
      شنبه 23 خرداد 1394-7:48


      باز ساري ضرر كرد!!!؟؟
      اتفاقا همين درخواست راي گيري را درجلسه قبل شورا داشتند ولي بدليل اينكه در دستوركارشورا نبود انحام نشد طبق عرف راي گيري براي كميسيونها ونمايندگان درصورت استعفاي عضو شورا بعذ از معرفي عضو جديد انجام ميشدمانند اقاي نف جم به جاي نقيبي درسازمان پسماند راي گيري شد وجايگزين شد ولي برخي ها به دليل ترس از حضوركيادهي يا رو دروايسي و...صبرنكردند كيادهي بياد هرچند مهندس مدينه از لحاظ فني وعمراني مهندس هست ولي درجايگاه نماينده شورا درشهرستان كيادهي بسيار سرتر بود(سر كيادهي خلوت تر!!!) كيادهي بعنوان سناتور شورا ببخشين وا» ديگه چهار دوره حضوردرشورا چهارناتور!! از لحاظ قانوني حقوقي واشرافيت درمسائل شهروشهرداري قبلا درعضو كميسيون فرهنگي كشوربود ميتوانست راي شوراي استان راكسب كند وبانفوذتر بود بهترنبود كيادهي انتخاب بشه تابتونه مانند شهردارجوان كه عضو هيات رييسه شهرداريها كشورهست كيادهي هم درشوراي كشور براي ساري كاري بكنه ؟؟!!