آخرین عناوین

شنبه 23 خرداد 1394-11:6 کد خبر:11393

هشدار استاندار مازندران به رسانه حامی استاندار و دولت:

بین استاندار و معاون سیاسی استاندار اختلافی وجود ندارد/باز هم انتقاد نماینده از صنعت و معدن مازندران

استاندار مازندران گفت: به رسانه‌هایی که اختلاف استاندار و معاون سیاسی را بیان می‌کنند، اعلام می‌کنم این حرکت‌های مضحک نمی‌تواند اتحاد مدیران را به هم بزند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، ربیع فلاح صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی مازندران، اظهار کرد: امسال بودجه استانی و ملی از افزایش مناسبی برخوردار بود و استفاده از تبصره‌های بودجه در دستور کار مدیران دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی با تاکید بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، افزود: تهیه طرح‌های نیمه‌تمام و طرح‌های قابل واگذاری باید صورت گیرد و طرح‌های اولویت‌دار در بودجه 94 ارائه شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه هنوز توسعه استان برای برخی از رسانه‌ها موضوع ریشه‌ای نیست، ادامه داد: این رسانه‌ها اختلاف استاندار و معاون سیاسی را بیان می‌کنند و من اعلام می‌کنم این حرکت‌های مضحک نمی‌تواند اتحاد مدیران را به هم بزند و  به این رسانه‌ها هشدار می‌دهم که منافع شخصی خود را به منافع استانی تشخیص ندهند و تلاش کردیم از همه سلایق که برای توسعه استان مفید باشد استفاده کنیم.

در ادامه این نشست نماینده مردم جویبار، سیمرغ، سوادکوه و قائم‌شهر نیز گفت: هر فردی که به عنوان استاندار منصوب می‌شود، از فردای آن روز شایعاتی نسبت به تغییر آن استاندار شروع می‌شود.

هادی حسینی با بیان اینکه در آستانه انتخابات مجلس، استانداری و به‌ویژه معاونت سیاسی نقش مهمی دارد، افزود: اختلافی میان استاندار و معاونان وی ندیدم و نمایندگان مازندران هم تلاش می‌کنند که استان رو به جلو حرکت کند و سهم مازندران از بودجه ملی اصلاح شده و به اندازه سهم استان بودجه داریم و اختصاص‌ها به موقع صورت می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه از رسانه‌های استان تقاضای همکاری دارم، گفت: هم‌دلی و هم‌زبانی در تمام سطوح باید صورت گیرد و رسانه‌ها هم در این زمینه تأثیرگذار هستند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت : در اداره کل صنعت ، معدن و تجارت مازندران 2 معاونت غیرضروری وجود دارد در صورتی که معاونت معدن در مازندران تعطیل است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :