آخرین عناوین

شنبه 23 خرداد 1394-17:14 کد خبر:11398

آخرین شنیده ها از تغییر فرمانداران دولت گذشته در مازندران:

احتمال تغییر فرمانداران مانده از دولت قبل به یقین نزدیک تر شد

شنیده ها از منابع مختلف و موثق حکایت از تغییر فرمانداران مانده از دولت قبل دارد.


به گزارش خزرخبر،بر اساس آخرین شنیده ها فرمانداران شهرهای ساری،تنکابن ،نوشهر ، نکا و نور در لیست تغییر فرمانداران قرار گرفته اند.

از آنجاییکه استاندار مازندران چندی قبل در جلسه شورای اداری اعلام نموده بود که فرماندار ساری در سمت خود ابقا شده است اما ظاهرا نفوذ سیاسیون بیشتر از قدرت استاندار می باشد و قرار است این فرماندار نیز تغییر کند.

از طرفی سایت میانخبر نیز اعلام کرده بر اساس شنیده ها ،ارسطو قادری نیز قرار است بزودی از میاندورود خداحافظی و به یکی از شهرستان‌های دیگر استان نقل مکان کند.

بنابر زمزمه‌های موجود، یکی از مقصدهای احتمالی شهرستان نکا است که طوسی به‌عنوان سرپرست حضور دارد و با توجه به شرایط موجود احتمال تایید حکم وی وجود ندارد.

قادری که در روز پایانی پاییز 92 جای ذات‌الله زارعی را گرفته بود در مدت کمتر از دو سال به فعالیت خود در شهرستان خاتمه خواهد داد.

تغییر زود هنگام فرماندار میاندورود نکات مختلفی دارد که می‌توان زیان جابجایی فرمانداران به مدت کوتاهی بعد از حضور در شهرستان و آشنایی با محیط و شرایط شهرستان دانست که با رفتن وی دوباره فرد جدید باید سعی کند شهرستان و شرایط آن را درک کند و این قطعا زمان بر خواهد بود و به نفع شهرستان نخواهد بود.
اما در کنار همه این‌ها ظاهرا قادری به رفتن از میاندورود راضی نیست و هم‌چنان خواهان حضور در این شهرستان است و باید منتظر بود و دید که مسئولین ارشد استانی چه تصمیمی در این باره خواهند گرفت.

فرمانداران شهر های دیگر نیز که از دولت قبل مانده اند تاکنون نتوانسته اند در برابر قدرت و نفوذ سیاسیون ،خود را بیمه کنند.

خبرها حاکی از آن است که فقط فرماندار محمود آباد تاکنون توانسته خود را از حاشیه ها و لیست تغییرات در استان دور نگه دارد.

به گزارش خزرخبر،طی هفته های اخیر شنیده هایی نیز حاکی از تغییر استاندار مازندران در محافل سیاسی حکایت دارد که این موضوع هم علی رغم اعلام معاون وزیر کشور و مقامات و مسئولان دیگر مبنی بر رضایت از عملکرد استاندار مازندران،جای تامل و تردید دارد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :