آخرین عناوین

يکشنبه 24 خرداد 1394-9:14 کد خبر:11400

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

تغییری در مدیریت ادارات میراث فرهنگی شهرهای مازندران ایجاد نمی‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: برای تغییر مدیران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان‌ها هیچ اظهار نظری نمی‌کنم و در حال حاضر هیچ تغییری انجام نمی‌گیرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، دلاور بزرگ‌نیا با بیان اینکه موزه قائم‌شهر در هفته دولت افتتاح می‌شود، اظهار کرد: طی تصمیماتی که با شورای اسلامی شهر و شهرداری قائم‌شهر گرفته شد، اعتبارات لازم باید از سوی شهرداری فراهم شود.

وی افزود: با پرداخت اعتبار از سوی شهرداری،کارها با سرعت بیشتری پیش می‌رود و تمام سعی بر این است تا هفته دولت «موزه شهر» افتتاح شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران درباره‌‌ تغییر مدیران دولت قبل در ادارات شهرها، خاطرنشان کرد: برای تغییر مدیران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان‌ها هیچ اظهار نظری نمی‌کنم، شاید مدیران‌کل در حوزه‌های دیگر ارزیابی‌های لازم را انجام داده‌اند و تغییراتی را ایجاد کنند اما مدیران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تغییری نمی‌کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه برای سامان‌دهی پارک جنگلی تلار نیاز به سرمایه‌گذار قوی است، اضافه کرد: برای تبدیل پارک جنگلی تلار به یک منطقه تفریحی، سرمایه‌گذاران بسیاری اعلام آمادگی کردند.

بزرگ‌نیا ادامه داد: فرماندار و مشاور سرمایه‌گذاری فرماندار قائم‌شهر با سرمایه‌گذاران پارک جنگلی نشست‌های متعددی انجام دادند و امیدواریم در آینده شرایط توافق با یکی از سرمایه‌گذاران ایجاد شود.

وی در پایان با بیان اینکه پارک جنگلی تلار از ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است، گفت: پارک جنگلی تلار به‌ دلیل وسعت زیاد می‌تواند به یک تفریحگاه بزرگ تبدیل شود و در این راستا گردشگران بسیاری از پارک جنگلی تلار بازدید می‌کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :