آخرین عناوین

سه شنبه 16 خرداد 1402-19:39 کد خبر:119691

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار صورت گرفت:

معارفه سرپرست جدید فرمانداری سیمرغ

طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، سرپرست جدید فرمانداری سیمرغ معارفه و منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر، لهراسب رحمتی در آیینی با حضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری سیمرغ معرفی شد.

براساس این گزارش، رحمتی که سابقه معاونت فرمانداری سوادکوه را در کارنامه خود دارد به عنوان سرپرست فرمانداری سیمرغ معرفی و از زحمات محمدحسین ذکریایی جویباری قدردانی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در مراسم معارفه فرماندار جدید سیمرغ بیان کرد: در نظام اسلامی ما قدرت در دست مردم جابه جا می شود و تکلیف گرایی یکی از الزامات مهم دولت سیزدهم می باشد.

روح الله سلگی افزود: ما در مکتب عاشورا آموختیم که باید تکلیف گرا باشیم و برای خدمت به مردم و اعتلای نظام اسلامی در هر سنگری که ماموریت یافتیم خدمت رسانی کنیم.

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی که بسیاری از کشورهای متخاصم برعلیه انقلاب اسلامی جبهه گرفته اند وظیفه فرماندار به عنوان یک هادی سیاسی بسیار اثربخش خواهد بود.

وی افزود: دشمن سرمایه های اجتماعی ما را هدف قرار داده است و با ایجاد چالش های مختلف در صدد ضربه زدن به انقلاب و مردم می باشند.

سلگی گفت: هر چند عده ای می خواهند دولت سیزدهم را با بن بست مواجه کنند اما با تدابیر اندیشیده شده در دولت سیزدهم هیچ بن بستی را نخواهیم پذیرفت و برای آن راهکار و برنامه داریم.

وی بیان کرد: عده ای در هشت سال گذشته معیشت مردم را گروگان گرفته اند و با ارتباط به غرب گره زده بودند اما دولت سیزدهم به همه آموخت راه نجات کشور فقط چشم دوختن به غرب نیست.

وی اضافه کرد: ما بدنبال احیای تفکر شهدا هستیم و هیچ کس حق ندارد منافع شخصی خود را برخدمت به مردم ترجیح دهد.

به گزارش خزرتیترخبر، ذکریایی از یکم اسفند سال ۱۴۰۰ تاکنون مسئولیت فرمانداری سیمرغ را برعهده داشت، شهرستان سیمرغ با مرکزیت شهر کیاکلا ۱۹ هزار و ۳۷۶ نفر جمعیت دارد./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :