آخرین عناوین

سه شنبه 16 خرداد 1402-19:39 کد خبر:119692

فرمانده انتظامی بابلسر خبر داد:

جسد غریق کشف شده در بابلسر تابعیت ایرانی دارد

 فرمانده انتظامی بابلسر از شناسایی هویت جسد غریق کشف شده در ساحل بابلسر خبر داد و گفت: متوفی تابعیت ایرانی دارد.


به گزارش خزرتیترخبر، سیدجعفر افضلی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر کشف جسد یک مرد هندی در سواحل دریا، گفت: جسد متعلق به یک جوان ۲۳ ساله اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های همجوار است.

براساس این گزارش، وی اظهار داشت: صبح روز شنبه ۱۳ خردادماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد مردی در حوالی پارکینگ ۹ بلافاصله مأموران انتظامی به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، جسد متعلق به یک جوان با هویت نامعلوم است که برای شناسایی هویت و علت تامه مرگ با هماهنگی قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به شناسایی متوفی که اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های همجوار بوده و به علت غرق شدگی جان خود را از دست داد، افزود: با هماهنگی قضائی و تکمیل پرونده جسد متوفی به خانواده وی تحویل شد..

به گزارش خزرتیترخبر، افضلی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر کشف جسد مردی هندی تبار در سواحل دریای بابلسر، ضمن تکذیب خبر فوق به رسانه‌ها به ویژه شبکه‌های اجتماعی توصیه کرد، قبل از انتشار اخبار نسبت به بررسی صحت و سقم آن اقدام کنند./خبر پلیس

کشف جسد یک تبعه هندی در ساحل بابلسر

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :