آخرین عناوین

پنجشنبه 4 تير 1394-17:34 کد خبر:12442

جدیدترین خبر از دادگاه زن میاندورودی:

برگزاری دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده زن میاندورودی/صدور اطلاعیه دادگستری مازندران

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات قاتلان زن دارابکلایی صبح پنجشنبه 4 تیرماه برگزار شد که در جدیدترین خبر رسیدگی به پرونده قتل روابط عمومی دادگستری کل مازندران در اطلاعیه‌ای آخرین تصمیمات جلسه رسیدگی به اتهامات را اعلام کرد.


به گزارش خزرخبر،این جلسه با حضور متهم ردیف اول، عباس بازاری (همراه با وکیل تسخیری )و متهم ردیف دوم،مازیار رضوان شهمیری همراه با وکیل انتخابی او، و خانواده مقتوله خدیجه رمضانی به همراه و کیل آنان در شعبه  اول کیفری 2 استان ،با حضور سه قاضی از ساعت 10 صبح امروز تشکیل و تا ساعت آخر وقت اداری امروز ادامه یافت.

در این جلسه ابتدا دادستان عمومی و انقلاب نکا ضمن قرائت کیفرخواست متهمان از دادگاه تقاضای مجازات متهمین را در خواست نمود. سپس پدر،مادر و همسر مرحومه یک به یک با قرار گرفتن در جایگاه شکات از دادگاه اشد مجازات متهمان را درخواست نمودند.

در ادامه عباس بازاری متهم ردیف اول  با تشریح جزئیات حادثه گفت: تمام ضربا ت چاقو و تبر را خودم به مقتوله وارد نمودم.در ادامه جلسه متهم ردیف دوم نیز به بیان اقدامات خود در این پرونده پرداخت که نهایتا ، پس از شور قضات ،کاظم زاده رییس دادگاه شعبه اول کیفری 2 استان اعلام میدارد:

با توجه به اینکه اصل جسد بنا به راهنمایی و اظهارات متهمان و تشریح صحنه قتل توسط آنان کشف گردیده ، بقایای جسدی بود ه است  که احیانا مورد طعمه حیوانات قرار گرفت و فقط دو فک، جمجمه و چند قطعه استخوان و لباس و کفش مقتوله کشف گردید و با عنایت به ضرورت تشخیص حتمی و اطمینان کامل این امر که بقایای جسد مشکوفه متعلق به خانم خدیجه رمضانی دارابی می باشد ، دادگاه با نظریت اکثر اعضاء به این نتیجه رسیده است که ازمایش  DNA از بقایای جسد باقی مانده مقتوله در پزشکی قانونی صورت گیرد. تا پزشکی قانونی با قید فوریت حداکثر دو هفته نسبت به اعلام نتیجه آزمایش DNA اقدام نموده و دادگاه در اسرع  وقت، آخرین دفاع متهمان را برگزار و نسبت به صدور حکم اقدام نماید.

لازم به ذکر است در این جلسه نظر به اهمیت این موضوع  دو تن از معاونان رییس کل دادگستری استان نیز حضور داشته اند .

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :