آخرین عناوین

چهارشنبه 16 اسفند 1402-12:42 کد خبر:130796

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته مازندران تحت الشعاع انسداد محور کندوان

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان این هفته از ظهر امروز در جاده‌های شمال آغاز شده است.


به گزارش خزرتیترخبر، رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه انسداد محور ‌کندوان، اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی پایان این هفته از ظهر امروز –چهارشنبه- در جاده‌های شمال آغاز شده است.

براساس این گزارش،یدالله جهان‌تاب افزود: اکنون شاهد تردد عادی و روان خودروها در جاده‌های شمال هستیم و از لحاظ جوی هم مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: محور کندوان به ‌دلیل ایمن‌سازی از روز یک‌شنبه ۱۳ اسفند ماه به ‌صورت شبانه‌ روزی مسدود شد و این محدودیت تا ۲۳ اسفند ماه امسال ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در جاده‌های شمال، تصریح کرد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز در دستور کار پلیس قرار دارد.

جهان‌تاب اضافه کرد: ممنوعیت تردد تمامی کامیون و کامیونت در محور هراز از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه هم اجرا می‌شود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع است، گفت: محدودیت مقطعی تردد در محور هراز درصورت بروز ترافیک در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی، گفت: باتوجه به پایان هفته لازم است هشدارها و توصیه‌های پلیس مورد توجه قرار گیرد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

به گزارش خزرتیترخبر، مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :