آخرین عناوین

سه شنبه 29 اسفند 1402-10:7 کد خبر:130948

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مازندران:

تردد خودروها در جاده چالوس از سرگرفته شد/ محورهراز پرحجم و سنگین

رییس پلیس راه مازندران گفا: وضعیت ترافیک در محورهای منتهی به این استان در هراز و جاده چالوس را سنگین می باشد.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان‌تاب با اشاره به آغاز موج اول سفرهای نوروزی، وضعیت ترافیک در محورهای منتهی به این استان در هراز و جاده چالوس را سنگین اعلام کرد.

براساس این گزارش، رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده هراز در محدوده های امامزاده هاشم تا آب اسک را نیز در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

وی با بیان اینکه به لحاظ آب و هوایی هم اکنون محور هراز و سوادکوه با مه آلودگی و بارش خفیف باران همراه است، اظهار داشت: تردد خودروها در هر ۲ مسیر رفت و برگشت محور سوادکوه پرحجم و روان در جریان است.

رییس پلیس راه مازندران از مسافران خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

جهان تاب افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

به گزارش خزرتیترخبر، همچنین فرمانده پلیس راه کندوان گفت : محور کندوان بعد انسداد ناشی از ریزش کوه از شامگاه روز گذشته دقایق قبل به روی تردد خوردوها بازگشایی شد.

محمد احمدی با اشاره به ریزش بارش در این محور افزود: هم اکنون ترافیک در این محور کوهستانی پرحجم و روان بوده و یک طرفه شدن آن در ساعات دیگر محتمل است.

مرکز مدیریت راه های کشور نیز با هدف تسهیل در ترددهای خودرویی، طرح محدودیت های ترافیکی را از ۲۳ اسفند پارسال تا ۱۵ فروردین ماه جاری را در محورهای ارتباطی مازندران به اجرا گذاشته است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :