آخرین عناوین

يکشنبه 19 فروردين 1403-18:4 کد خبر:131097

فرمانده انتظامی شهرستان نور خبر داد:

عاملان تیراندازی در جشن عروسی در نور مازندران دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نور از شناسایی و دستگیری چهار عامل تیراندازی و نزاع و درگیری در جشن عروسی در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، احمد امینی از شناسایی و دستگیری چهار عامل تیراندازی و نزاع و درگیری در جشن عروسی در این شهرستان خبر داد.

براساس این گزارش، فرمانده انتظامی شهرستان نور افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی و نزاع و درگیری در جشن عروسی در چمستان نور، مأموران بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد تعدادی از اراذل و اوباش سطح یک استان در جشن عروسی پس از اقدام به تیراندازی و نزاع و درگیری و مجروحیت سه نفر از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی چهار عامل تیراندازی و نزاع و درگیری را در این شهرستان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

به گزارش خزرتیترخبر، امینی با بیان اینکه همه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :