آخرین عناوین

جمعه 12 تير 1394-19:50 کد خبر:13472

شهردار ساری:

کمرم زیر بار تهمت ها خم شد/پارک زارع به ساری بازگردانده شد/تغییر در پروژه پادگان ساری

شهردار ساری باز هم با اعلام برخی از کارشکنی ها و سنگ اندازی ها و همچنین خبرهای خوش خبر ساز شد.


به گزارش خزرخبر،مهدی عبوری شهردار ساری در سخنرانی قبل از نماز جمعه ساری افزود:شهرداری در تمامی حوزه کاری در اوج کار و فعالیت می باشد.

وی با اعلام  اینکه افرادی که مسئولیت شهرداری را می‌پذیرند نباید روحیه و منش اربابی داشته باشند و زیبا ترین مشخصه خدمت که به آن مفتخر می باشیم،لباس رفته گری است خاطر نشان کرد:شهرداری امکانات و منابع محدودی دارد اما با حمایت مردم از دستگاه های تاثیر گذار شده است.

عبوری با اعلام اینکه در حد بضاعت و حتی بیشتر از بضاعت و توانایی شهرداری کار انجام شده و در دست انجام می باشد اظهار داشت:هنوز هم نگاه بزرگ به ساری وجود ندارد.

عبوری با اشاره به اینکه رمضان ماه حرافی و ادعاهای توخالی نیست بلکه ماه همت و عمل است، تصریح کرد: یکی از کارهای ویژه ای که شهرداری ساری طی دو سال اخیر انجام داد شناسایی استعدادها و شکوفا کردن آنها بود که در بخش هایی مانند گردشگری و ...مورد استفاده قرار گرفته شد.

شهرداری ساری با اشاره به اینکه سال‌هایی که مورد بی‌اعتنایی و بی‌مهری مدیران قرار گرفتیم تنها ،امیدوارکننده مردم بوده ایم،خاطر نشان کرد: شهرداری مانند استانداری نهادی همه ‌کاره نیست و امکانات و اختیارات محدود دارد اما با کمک مردم، امروز به تاثیرگذارترین نهاد تبدیل شده و از یادمان نرفته شهرداری از نهادهای دسته‌چندم شهر بوده است.

این مسئول با بیان اینکه امروز شهرداری دستگاه قدرتمندی شده و خدمت‌رسانی درستی به مردم انجام می‌دهد، افزود: پروژه‌هایی که به سرانجام رساندیم در حد بضاعت ما، کارهای بزرگی بودند اما ما کارهای بزرگ‌تری هم انجام دادیم.

عبوری با اشاره به اثبات عقب ‌ماندگی ساری در گذشته و اشاره به اینکه امروز هم شاهد نگاه بزرگ از سوی برخی از مسئولین به ساری نیستیم، گفت: بعد از اینکه پارک ملل را احداث کردیم تازه متوجه شدیم مردم ساری مکانی را برای تخلیه هیجانات درونی نداشتند.

وی با بیان اینکه معضل ترافیک مردم ساری را کلافه کرده بود و بعد از احداث زیرگذرها و پل‌ها، متوجه این مسئله شدیم،خاطر نشان کرد: آب‌گرفتگی‌های پی در پی در ساری داشتیم که پروژه مهار آب‌های سطحی را آغاز کردیم به طوری که امروز 80 درصد این معضل حل شده است.

شهردار ساری با اشاره به اینکه شناسایی استعداد در شهر بسیار مهم است، اظهار داشت: چند سال رودخانه تجن از درون شهر ساری می‌گذشت و کسی به فکر این موهبت عظیم و خدادادی نبود اما امروز این استعداد شکوفا شد و به مجموعه بزرگ گردشگری تبدیل شد و فاز دوم این مجموعه را هم آغاز کردیم و فرصت اشتغال‌زایی برای جوانان این خطه هم فراهم می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه چند سال ساحل فرح‌آباد در ساری بود و قبل از اینکه پروژه‌های سالم‌سازی دریا شکل بگیرد مردم جایی به جزء پلاژ شهرداری نداشتند، تصریح کرد: کسی فکر نمی‌کرد این ظرفیت را بتوان تبدیل به احسن کرد که این اقدام با کمک بسیج سازندگی صورت گرفته است.

عبوری با اشاره به اینکه امروز معترف هستم که مردم داوطلبانه عوارض پرداخت می‌کنند،افزود: رشد چند 100 درصدی ساخت‌ و ساز را در ساری شاهد هستیم و مردم نقدینگی خود را به بازار آورده‌اند.

وی با بیان اینکه الگو شدن برای سایر دستگاه‌ها برای عملیاتی کار کردن از دیگر افتخارات شهرداری می باشد،خاطر نشان کرد:در گذشته اگر پروژه‌ای در ساری شروع می‌شد مردم یاد آثار باستانی می‌افتادند و پروژه‌ها گاهی تا چهار دهه طول می‌کشید که به سرانجام برسد.

عبوری با اعلام اینکه از پارک جنگلی زارع استفاده درستی نشده بود اظهار داشت:با همکاری منابع طبیعی این پارک را تحویل گرفته ایم که به زودی تبدیل به یکی از بزرگترین مکان های تفریحی می شود.

شهردار ساری با اشاره به اینکه امروز سطح توقعات مردم افزایش یافته و پروژه‌هایی که بیشتر از یک سال طول بکشد تا به بهره‌برداری برسد را تحمل نمی‌کنند،تصریح کرد: جواب مخالفت‌ها را با کار بیشتر دادیم و به تخریب نشریات زرد پاسخ ندادیم و از روزی که به عنوان شهردار انتخاب شدم تخریب‌ها را شروع کردند.

مهدی عبوری با بیان اینکه می‌گفتند عبوری از رانت خانواده شهید استفاده کرده، اعلام کرد:افتخار می‌کنم که جزو خانواده شهید هستم و با همکاری دستگاه‌های امنیتی و انقلابی نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه در سی و ششمین ماه خدمت در شهرداری هستم، افزود: کسانی می‌گفتند عبوری بچه است و امروز مردم باید قضاوت کنند آنها که به اندازه سن عبوری سابقه خدمت در شهرداری داشتند بیشتر خدمات دادخ اند یا من که سن فرزندان آنها را دارم؟!

وی با بیان اینکه با چانه‌زنی، لابی‌گری و بهره‌گیری از ظرفیت مدیران ملی مازندرانی از ظرفیت دولت برای خدمت در شهر استفاده می‌کنم،خاطرنشان کرد: شهرداری از سال 62 خودگردان شده و کمکی به شهرداری نکرده بود اما در دو سه سال اخیر به اندازه 20 سالی که منابع دولت سرشار بود و کمک‌های خوبی می‌کردند، اعتبارات ملی برای این شهر کسب کردیم.

شهردار ساری با اشاره به اینکه امروز مدیران شهرداری جرات بسیار بالایی دارند، اظهار داشت: کاهش اجرای پروژه‌ها، کاهش هزینه‌ها را در پی داشت و یکی دیگر از ویژگی های این دوره شهرداری به کار گیری از متخصصان و پیمانکاران بومی بوده است.

این مسئول با بیان اینکه معتقد هستم شهرداری عقل کل نیست، تصریح کرد: امروز تمام پروژه‌هایی که در شهر انجام شده درخواست مردم بوده و از مردم انتظار داریم برای دریافت خدمات بیشتر در ارزیابی خادمان خود، این معیار را هم مورد سنجش قرار دهید که خادمان ملت به منافع خود فکر می‌کنند یا اینکه به فکر منافع مردم هستند.

عبوری با اشاره به اینکه سال‌ها به مردم چیزی نگفتند و فقط به فکر کارنامه‌سازی بودند، گفت: بارها اعلام کردیم ساری شهری بزرگ و مستعد قرار گرفتن در کنار کلان‌شهرها است.

وی با بیان اینکه امروز سرانه فضای سبز ما با رشد چشمگیری در حال افزایش است، تصریح کرد: ساخت معابر، پل‌ها و پارک‌ها کمک می‌کند تا به نقطه مطلوب برسیم.

شهردار ساری با اشاره به اینکه از استاندار مازندران و فرماندار ساری تقاضا داریم اکنون در فصل توزیع اعتبارات به شعارهایی که دادند عمل کرده و ساری را ویژه ببینند، ادامه داد: مقام برادر بزرگی ساری را حفظ کنید زیرا ساری مرکز استان است و باید مورد توجه ویژه باشد.

این مسئول با بیان اینکه من به ساری بزرگ فکر می‌کنم و تا ساری رشد نکند مازندران به جایی نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: با توجه به محرومیت‌های زیاد و بی‌قوارگی شهر در گذشته، شاهد بودیم که ساری تجزیه شد و امروز هیچ بخشی نمی‌خواهد از ساری جدا شود و حتی زمزمه این کلام هم مقابله دارد.

عبوری با اشاره به اینکه ما تنها مرکز استانی هستیم که مراکز اداری ما چند تیکه شده است، اعلام کرد: فرودگاه مرکز استان در میاندورود، نمایشگاه بین‌المللی‌اش در قائم‌شهر، گمرک در نوشهر و مخابرات آن در بابل است و دلم از دست کسانی خون است که مسئولیت را فقط برای جبران عقب‌ماندگی‌های شخصی می‌دانند و با سوءاستفاده از جایگاه قانونی و تذکرهای بی‌مورد، در میان مردم شبهه‌افکنی می‌کنند.

شهردار ساری با بیان اینکه زمین زندان ساری در سال 91 به مبلغ 30 میلیارد تومان به بخش خصوصی واگذار شد و فراموش نمی‌کنیم که قرار بود این زمین را به مبلغ چهار میلیارد تومان به سرمایه‌گذار واگذار کنند اما موفق نشده اند، افزود: پادگان هم در سال 92 به مزایده گذاشته شد و اکنون با اعتبار 85 میلیارد تومان به سرمایه‌گذار واگذار کردیم و من به مردم قول می‌دهم در آینده نزدیک پادگان را تبدیل به پارک زیبا می‌کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه اگر ذره‌ای طمع نماینده شدن در من بود اکنون اینجا نبودم، گفت: از عبوری‌ها می‌ترسند چون پایگاه مردمی ندارند.

عبوری با بیان اینکه باید از دولت تشکر کنم که در مراجعات مستقیم، پاسخ ما را دادند، تصریح کرد: مردم مازندران و ساری به رئیس‌جمهور که چشم رهبری است امید دارند و امیدوارم مشکلات زمین مانده در این دولت رفع شود و از دولت دعوت می‌کنیم که به مازندران سفر کند.

شهردار ساری با بیان اینکه شما ای مردم به قول های من ایمان دارید و اکنون ماه رمضان می باشد و ....افزود:قول می دهم به زودی پادگان ساری را تخریب می کنیم و تبدیل به برج و مکان تفریحی زیبایی صورت گیرد.

عبوری افزود:کمرم زیر بار خدمت تهمت ها خم شد اما از چشم مردم نیفتاده ام و به پشتوانه مردم همچنان به خدمت گذاری ادامه خواهم داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • حامیان آقای عبوری
    شنبه 13 تير 1394-19:16


    ما طرفداران آقای عبوری شهردار محبوب ساری بخاطر حمایت آقای عبوری از مهندس فرامرز نقیبی منتخب اول شورای شهر ساری در انتخابات مجلس دهم به مهندس نقیبی محبوب ومرد بااخلاق ومردمی ساری رای می دهیم. درود بر عبوری ونقیبی مردان سازندگی ساری

    • سالار احمدی
      جمعه 12 تير 1394-23:25


      عبوری عزیز اگه راست میگی جلو سعید نجاریان رو بگیر که سازمان پارکها شده محل جولان او و فامیل و دارو دستش؟؟
      چه اشتغالی وقتی همه مستاجران پارکها باید از کانال نجاریان رد بشن؟؟؟
      رییس و معاون و .... سازمان پارکها شدن نیروی مستقیم نجاریان!!!!
      آقای عبوری اول خانه خود را آباد کن بعد ادعا داشته باش!!!!
      سازمانهای دیگه هم بهتر از این نیستن جانم.
      هرچند میدانم این کامنت را به نمایش نمیگذارین ولی به عبوری بگین