آخرین عناوین

جمعه 19 تير 1394-22:20 کد خبر:13501

مسئولین بی تفاوت مازندران کجایند!!؟؟؟

اداره کل بی مسئول در مازندران و بی تفاوتی استاندار!!!

استاندار مازندران نسبت به اداره کلی کلیدی در مازندران بی تفاوت می باشد.


به گزارش خزرخبر،مدیر کل اداره کل کار،رفاه و تامین اجتماعی مازندران جهت کاندیدا شدن در انتخابات مجلس از سمت خود استعفا داده است.

در پی این استعفاء متاسفانه تاکنون از سوی وزیر و به علت عدم پیگیری از سوی استانداری و مجمع پر ادعای نمایندگان مازندران،نه تنها مدیر کلی برای این اداره کل مشخص نشده،بلکه سرپرستی هم معرفی نشده تا این اداره کل که از کلیدی ترین ادارات می باشد مسئول خود را بشناسد و کسی نیست تا پاسخگوی مراجعات هر روزه مراجعه کنندگان بیشمار از سراسر استان باشد.

البته شنیده ها حاکی از آن است که عموزاد معاون روابط کار و ناصحی معاون توسعه مدیریت و منابع از گزینه هایی می باشند که بیشترین اقبال را از داخل این اداره کل جهت تصدی مدیر کلی دارند اما شنیده های دیگری نیز حاکی از آن است که استاندار بابلی مازندران،سعی در معرفی گزینه دیگری از شهر و آشنایان خود جهت مدیر کلی این اداره را دارد.

استان مازندران که در دوران استانداری فلاح جلودار ،بیشترین انتقادها را به خود دیده است و مسئولین استان نیز کمترین پاسخ را در مقابل انتقادات سازنده رسانه ها داده اند باز هم دچار چالشی در این بخش شده است.

امیدواریم استاندار مازندران و مجمع نمایندگان استان حداقل در این زمینه اقدامات عاجلی را انجام دهند و مدیر کلی مناسب این اداره کل و به دور از جریانات سیاسی جهت بدست گرفتن مسئولیت این اداره کل به مقامات کشوری معرفی کنند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :