آخرین عناوین

يکشنبه 21 تير 1394-0:52 کد خبر:13504

دست گلی دیگر از یک مسئول در اوقاف مازندران:

اظهار نظر غیرکارشناسی یک مدیر اوقاف شهرستانی در حوزه قضایی و انتظامی/ جوابیه

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه میاندورود در اظهار نظری جالب گفت: متاسفانه دستگاه‌های انتظامی و قضایی استان و شهرستان در تأمین امنیت اجتماعی حوزه‌های روستایی بسیار ضعیف و ناتوان هستند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، اظهار نظرهای برخی از خطبا در حوزه غیرکارشناسی خود، افکار عمومی را دچار انحراف می‌کند، در همین راستا رئیس اوقاف شهرستان میاندورود که برای سخنرانی در مسجد روستای زین‌العابدین جویبار دعوت شده بود، در اظهار نظری غیرکارشناسانه با انتقادی تند از دستگاه‌های انتظامی و قضایی جویبار و استان مازندران، گفت: متاسفانه دستگاه‌های انتظامی و قضایی استان و شهرستان در تأمین امنیت اجتماعی حوزه‌های روستایی و جلوگیری از هجوم سارقان و اراذل و اوباش بسیار ضعیف و ناتوان هستند.
به گزارش بلاغ، طبق آمار و ارزیابی‎های موجود در این حوزه، نسبت به سال‎های قبل، استان مازندران در شرایط امن‌تری به‌سر می‎برد و اراذل و اوباش هم فرصت نطق کشیدن ندارند.
این رئیس اوقاف شهرستانی، در بخشی دیگر از اظهارنظرهای غیرکارشناسانه خود، فرماندهی انتظامی استان را مورد هجوم قرار داد و گفت: تأسف بیشتر اینکه فرمانده ناجای استان، مراجعین و شاکیان آنان را دعوت به‌نوعی خودامنیتی و خودپلیسی می‌کنند.

*** جوابیه ناجای مازندران به خبر فوق:

پاسخ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران به اظهارات اخیر رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میاندرود

حجت الاسلام و المسلمین"محمد صادق اکبرزاده"در واکنش به اظهارات عجیب و غیرکارشناسانه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میاندرود،درج شده درسایتها در خصوص ناامنی در روستاها و جولان دادن سارقان و اراذل و اوباش با تکذیب این سخنان اظهار داشت: برابر اعلام رسمی نیروی انتظامی کشور، استان مازندران جزء پنج استان اول امن کشور محسوب  می شود.

وی با اشاره به اقدامات فرماندهی انتظامی استان مازندران طی دو ساله اخیر در راستای مقابله با اراذل و اوباش و پاکسازی نقاط آلوده استان، افزود : با اقدامات ویژه و برخورد قاطع فرماندهی انتظامی استان در این بخش در حال حاضر منطقه آلوده که محل تردد خلافکاران و توزیع موادمخدر و وجود سارقان باشد، نداریم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه استان لاله خیز مازندران و مردم ولایت مدار آن به ویژه در روستاها از فرهنگ غنی و دینی برخوردار هستند،افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با اراذل و اوباش در سطح شهرستان ها در دو سال گذشته، آمار ها حاکی از مهار فعالیت این افراد حتی در حوزه روستایی است.

اکبرزاده همچنین به کاهش 35 درصدی وقوع سرقت ها و افزایش کشفیات جرائم در استان اشاره کرد و افزود: برای مقابله و پیشگیری از سرقت ادوات کشاورزی و سایر جرایم در حوزه روستایی، فرماندهی انتظامی استان با هنجارشکنان برخورد قانونی و قاطع داشته که این امر مهم برای همه مسئولان و شهروندان عزیز واضح و مبرهن  می باشد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با ابراز تاسف از انتقاد غیر کارشناسانه این مسئول و ورود ایشان به مسائل انتظامی و قضایی، گفت : متاسفانه برخی افراد بدون اشرافیت در ماموریت های تخصصی پلیس با استفاده از ابزار رسانه ای اذهان عمومی را مشوش کرده و زحمات و فعالیت های دستگاه های انتظامی و قضایی را زیرسوال می برند که شایسته است، آن مسئول محترم در رفتار و شیوه جذب مخاطب بازنگری داشته باشد.

اکبرزاده ابراز امیدواری کرد: به فضل خدا با پیشرفت های صورت گرفته در زمینه ارتباط جمعی، شهروندان احاطه کامل به وقایع ومسائل اجتماعی دارند و خود بهترین قاضی و از هر حیث فعالیت های فرماندهی انتظامی استان را رصد  می کنند.  


نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • محسن
    جمعه 2 مرداد 1394-17:59


    معاونت محترم فرهنگی اینکه میگویند اول اینکه نقد حقیر در خارج از حوزه ادا ی مسئولیتم انجام گرفته!و ربطی به سازمان اوقاف ندارد! حقی. بعنوان مبلغ روحانی زبان گویایی پای منبر بوظیفم عمل کردم! و شما نیز بجای مداح بودن سازمان از مردم دفاع کنید چون روحانی هستید! دوم اینکه حقیر ضمن قدردانی !آنه که روی منبر از باب نقد عرض کردم مستند مطابق نقل مالباختگان پای منبر بوده و خود منعکس کردند بسایت خبری جویبار ان اما سایت بلاغ مطابق عادت همیشگی بدون اجازه از صاحب ! ناقل خبر آنرا منعکس نموده و عنوان مسئولیتی و غیر کارشناسی را نیز خود بدان افزوده چون سردبیر آن تقاضای شخصی از اداره اوقاف شهر خود داشته و لذا با دستاویز قرار دادن این خبر درصدد انتقام از اوقاف بر آمده هست! که قابل پیگیری هست
    سوم اینکه اثبات خدمات غیر قابل انکار زحمتکشان ناجا نافی بی توجهی و نارسایی در بخش دیگر نیست در یک روستای کوچک کمتر از صد خانه در طول یک سال از بیش از شش کشاورز ادوات کشاورزی سرقت میشود کابل برق روستا سرقت میشود! مالباختگان پس از طی مقدماتی بدفتر فرماندهین محترم ناجا مراجعه و بدون پاسخ دال بر برخورد و پیگیری ممراجعه نموده و طی یک سال هیچ اقدامی صورت نگرفته و برعکس قضیه سارقین با
    جرات بیشتر آزاد در منطقه می‌گردند
    معاون محترم فرهنگی اینکه میگویند مردم ولی نعمت انقلاب هستندبحرف نیست ! بجای صدور جوابیه اگر حدود اختیارتون اجازه میدهد پیگیر موضوع باشید!

    • ساری- راهبند بلوارکشاورز
      يکشنبه 21 تير 1394-21:47


      ازسردارجعفری فرماندهی محترم انتظامی مازندران وتمامی همکاران زحمت کش درناحیه انتظامی مازندران درخصوص تامین امنیت استان کمال تشکر را داریم.