آخرین عناوین

يکشنبه 21 تير 1394-10:30 کد خبر:13510

رجب ملایی رئیسی از فرمانداری بابل رفت:

فرمانداری بابل به اصلاحات رسید/ عباسپور؛ از آموزش و پرورش تا سیاست ورزی در بابل

 رجب ملایی رئیسی رفتنی بود و این را می شد از رفتارهایش در چند ماه اخیر فهمید، او جای خود را به عباسپور از جمله نیروهای اصلاح طلب بابل داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش، بالاخره انتظارها به پایان رسید و مردی که به قول خودش با فرمان مسئولان رده بالا در میتینگ سیاسی احمدی نژاد شرکت کرده بود غزل خداحافظی را در سکوت خواند و جایش را در فرمانداری بابل به محمد تقی عباسپور؛ معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران داد.

رجب ملایی رئیسی رفتنی بود و این را می شد از رفتارهایش در چند ماه اخیر فهمید،شنیده ها حاکی است که حتی برادر رئیس جمهور برای رفتن وی اصرار داشته است.

به هرحال هرچه بود او دیگر در فرمانداری نیست تا ادعای اصلاح طلبی و میانه روی کند اما در عمل رفتاری از او سر بزند که نافی بیانش باشد.

عباسپور از جمله نیروهای اصلاح طلب بابل است که سوابق فراوانی در بدنه آموزش و پرورش استان دارد و شاید اصلی ترین سابقه خارج از آموزش و پرورش معاونت اداره کل تعاون و معاونت اداره بازرگانی باشد.

 وی پیش از انتخاب حسن روحانی و حضور سیدعلی قاسمی در آموزش و پرورش مازندران رئیس هنرستان نوشیروانی بود و حالا به ساختمان فرمانداری شهری می رود که به قول حمید رسایی می تواند الگوی دلواپسی باشد.

این انتصاب را به عباسپور تبریک می گوییم  و امیدواریم باری که تا به حال یا کج رفته یا مدام بر زمین گذاشته شده را به سلامت از گردنه انتخابات مجلس دهم عبور دهد، انتخاباتی که اصلی ترین دلیل برکناری ملایی رئیسی بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • سه شنبه 23 تير 1394-12:8


    ايشان از دوستان آقاي هاشم زاده هستند ديگه!!!

    • سه شنبه 23 تير 1394-12:2


      چون مورد تاييد هاشم زاده (رئيس دفتر استاندار) بود