آخرین عناوین

سه شنبه 23 تير 1394-16:47 کد خبر:14519

مدیرعامل شرکت آبفا شهری مازندران خبر داد:

کسب مقام نخست شرکت آبفاشهری مازندران در ارزیابی عملکرد سال 93 بین دستگاه های اجرایی استان

مدیرعامل شرکت آبفا شهری مازندران گفت: این شرکت توانست برای نخستین بار در ارزیابی عملکرد بین تمامی دستگاه های اجرایی استان در سال 93 ، رتبه اول را به دست آورد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شرکت آبفا شهری مازندران،ذبیح الله ذاکری، با اعلام خبر بالا افزود: ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان هرساله از سوی استانداری در دو بخش عمومی و اختصاصی انجام می شود.

وی تصریح کرد: هر بخش دارای 1000 امتیاز است که آبفا شهری مازندران توانست در بخش عمومی  992.8  امتیاز و در بخش اختصاصی 983.89 را به دست آورد که بالاترین سطح امتیاز بوده است.

مدیرعامل آبفا شهری مازندران، عنوان کسب شده را نتیجه تعامل و همدلی خوب مردم و همت تمامی معاونان، مدیران و پرسنل خدوم  به ویژه همکاران معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی در سطح استان دانست.

ذاکری اظهار داشت: شرکت آبفاشهری تنها شرکت خدمات رسانی است که خدمات خود را در بخشهای تامین و توزیع آب شرب با کیفیت و کمیت مطلوب و جمع آوری ، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب را به منظور ارایه خدمات برتر به مشترکین به طور مستمر در دورترین نقاط شهری استان ارایه می دهد.

وی تصریح کرد: در راستای پشتیبانی از خدمات عنوان شده و نیز تکریم ارباب رجوع، 700 کامپیوتر و 20 نرم افزار کاربردی در سطح استان فعال است.

گفتنی است حسن خیریانپور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و رئیس کمیته ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان مازندران نیز در نامه ای به مدیرعامل شرکت آبفا شهری مازندران، از تلاش این شرکت در احراز رتبه اول ارزیابی عملکرد سال 93 استان، قدردانی کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: نظر به اینکه در ارزیابی عملکرد سال 93 دستگاه های اجرایی استان مازندران، شرکت آب و فاضلاب شهری استان با احراز نمره 1976.69 رتبه اول دستگاه های اجرایی استان را کسب نموده است، بدین وسیله ضمن اعلام مراتب مذکور از مدیریت مدبرانه و اهتمام مجدانه جنابعالی و همه همکاران محترم آن شرکت صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :